اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان مطرح کرد

شاخص‌های امنیتی دشتستان در وضعیت مناسب/ انتقاد از بد‌حجابی‌ها

فرماندار دشتستان گفت: امروز شاهد وضعیت مطلوب امنیتی در دشتستان بزرگ هستیم.

شاخص‌های امنیتی دشتستان در وضعیت مناسب/ انتقاد از بد‌حجابی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی شامگاه سه‌شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران دشتستان اظهار داشت: فعالیت حرفه‌ای و متعهدانه خبرنگاران از شاخصه‌های توسعه فرهنگی هر جامعه است و در شهرستان دشتستان بیشترین میزان فعالیت‌های حرفه‌ای رسانه را شاهد هستیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: خبرنگاران با حضور به‌موقع و متعهدانه در حوزه خبری به انعکاس خوبی‌ها و بدی‌ها می‌پردازند و در واقع چشمان بیدار جامعه هستند.

خرمی نقش رسانه‌ها در جامعه امروزی را نقشی حائز اهمیت دانست و بیان داشت: خبرنگاران و رسانه‌ها بسترساز عمران و آبادانی جامعه هستند.

وی اضافه کرد: بی‌تردید، انتقال آگاهانه و صحیح اخبار از سوی خبرنگاران به افکار عمومی، توان درک و تحلیل اقشار مختلف جامعه را ارتقا می‌بخشد.

این مسئول اذعان داشت: حفظ حرمت قلم و رعایت حریم حرفه شریف خبرنگاری از موضوعات مهمی است که تمامی مسئولان و اقشار مختلف جامعه باید به‌صورت اساسی به آن توجه داشته باشند.

فرماندار دشتستان تقویت فعالیت‌های حرفه‌ای توسط خبرنگاران را ضروری دانست و عنوان کرد: ارتقای منزلت اجتماعی خبرنگاران از اهداف اساسی است که مسئولان فرهنگی جامعه باید برای آن تلاش کنند و در این میان خبرنگاران و اهالی رسانه‌ می‌توانند نقشی موثر ایفا کنند.

خرمی اینکه عصر کنونی عصر اطلاعات و فن‌آوری است، تصریح کرد: قطعا نقش خبرنگاران به عنوان ابزار اطلاع‌رسانی، نقشی حیاتی و انکارناپذیر است.

شاخص‌های امنیتی دشتستان در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد/انتقاد از وضعیت حجاب

فرماندار دشتستان یادآور شد: حوزه امنیت دشتستان موضوع مهمی است که از ابتدای حضور به آن توجه داشته‌ام و به حول و قوه الهی شاهد وضعیت مطلوب امنیتی در دشتستان بزرگ هستیم.

خرمی تاکید کرد: بر اساس آمارهای موجود و نظرات کارشناسان شاخص‌های امنیتی دشتستان امروز در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد و این امر با همدلی و اتحاد مسئولان دشتستان حاصل شده است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری رسانه‌ها در ابعاد فرهنگی جامعه افزود: رسانه‌ها از ابزارهای تاثیرگذار در فرهنگ جامعه هستند و می‌توانند شاکله فرهنگی جامعه را هدایت کنند.

خرمی عنوان کرد: وضعیت حجاب یکی از مشکلاتی است که در جامعه همواره به آن تاکید شده و رسانه‌ها با فعالیت‌های فرهنگی خود می‌توانند با این مهم مقابله کنند.

رسانه‌ها خدمات نظام را به مردم انعکاس دهند

فرماندار دشتستان گفت: در طول سه دهه عمر پربرکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد ارائه خدمات ارزشمندی به مردم بوده‌ایم و هر سال بر حجم این خدمات افزوده شده است.

حرمی بیان داشت: انعکاس خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته به بطن جامعه وظیفه‌ای است که رسانه‌ها بر عهده دارند و باید تمام توان خود را در این راستا به‌کار بگیرند.

وی افزود: انتقال دیدگاه‌های عمومی جامعه به مسئولان یکی از وظایفی است که خبرنگاران در قالب وظایف اجتماعی باید به آن توجه اساسی داشته باشند.

خرمی عنوان کرد: خبرنگاران می‌توانند پیشنهادات و راهکارهای موجود برای رفع مشکلات را از بطن جامعه استخراج و احصا و به‌منظور برخورداری از دیدگاه‌های مردمی آنها را به مسئولان ارائه دهند.

وی ادامه داد: امروز هر یک از خبرنگاران و رسانه‌ها می‌توانند به‌عنوان مشاوری امین در کنار مسئولان حضور داشته باشند و برای موفقیت در ماموریت‌های محوله ایشان را یاری کنند.

نقش رسانه‌ها در شکل‌گیری حماسه سیاسی تعیین کننده بود

فرماندار دشتستان اظهار داشت: در ایام انتخابات رسانه‌ها حضوری فعال و موثر در جامعه داشتند و در واقع نقشی موثر و تعیین‌کننده در شکل‌گیری حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری ایفا کردند.

خرمی عنوان کرد: در 24 خرداد شاهد برگزاری انتخاباتی بی‌نظیر در شهرستان دشتستان بودیم و کارشناسان مسائل انتخاباتی که سال‌های طولانی در امر انتخابات حضور داشته‌اند، انتخابات دشتستان را عالی ارزیابی کرده‌اند.

وی انتخابات دشتستان را بی‌نظیر توصیف کرد و ابراز داشت: با همدلی و وحدت مسئولان شهرستان شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه در دشتستان بودیم و به ضم کارشناسان انتخاباتی در 24 خرداد بهترین انتخابات تاریخ دشتستان را برگزار کردیم.

خرمی افزود: مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات بالاتر از میانگین کشوری و استانی حضور بود و این حضور گسترده در واقع لبیک و تجدید بیعت مجدد ولایتمداران دشتستان با ولی امر مسلمین جهان است.

وی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری همه ما باید به رییس جمهوری منتخب برای تعالی و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی کمک کنیم.

انتهای پیام/2452/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول