اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی بی‌‏توجهی به هشدارهای پلیس رقم خورد

کلاهبرداری 75 میلیونی مأمور قلابی دستگاه امنیتی از یک سمنانی

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان مأمور یک دستگاه امنیتی، 75 میلیون ریال از یک شهروند سمنانی کلاهبرداری کرده بود، از سوی مأموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

کلاهبرداری 75 میلیونی مأمور قلابی دستگاه امنیتی از یک سمنانی

داوود رسولی‏‌فر امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار داشت: در پی دریافت شکایت یکی از شهروندان سمنانی با موضوع کلاهبرداری، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان  ادامه داد: در بررسی‏‌های صورت گرفته مشخص شد فردی که خود را مأمور دستگاه امنیتی استان سمنان معرفی کرده و پس از دوستی و جلب اعتماد مال‏باخته، با وعده استخدام، خرید منزل و ... اقدام به کلاهبرداری کرده است.

رسولی‏‌فر افزود: متأسفانه مال‏باخته نیز بدون هیچ‏گونه تحقیق، وجه درخواستی کلاهبردار به مبلغ 75 میلیون ریال را در اختیار وی قرار می‏‌دهد که متهم پس از دریافت وجه مورد نظر متواری می‏‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان سمنان، با تحقیقات گسترده، متهم به هویت «ح- ق» را شناسایی و برای دستگیری وی اقدام کردند.

به گفته رسولی‏‌فر، پس از انجام هماهنگی‏‌های لازم با مرجع قضایی، طی عملیاتی ضربتی، متهم دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی با اشاره به ارایه اسناد و مدارک غیرقابل انکار از سوی مأموران پلیس خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‏‌ها به کلاهبرداری 75 میلیون ریالی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با توصیه به عموم شهروندان برای توجه جدی به هشدارهای پلیس اظهار داشت: در این‏گونه موارد، از افرادی که خود را مأمور دستگاه‌‏های مختلف به ویژه نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی معرفی می‏‌کنند، کارت شناسایی معتبر بخواهید و در صورت امتناع، بی‏‌درنگ مراتب را به مرکز فوریت‏های پلیسی 110 اعلام کنید.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول