اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار اعلام کرد

رشد 80 درصدی فعالیت‌های فرهنگی در رودبار

امام جمعه رودبار جنوب گفت: با هماهنگی تبلیغات اسلامی کهنوج و مشارکت دستگاه‌های اجرایی رودبار، فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی این شهرستان در مقایسه با سال قبل 80 درصد رشد داشته است.

رشد 80 درصدی فعالیت‌های فرهنگی در رودبار

حجت‌الاسلام عباس گروهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار داشت: در ایام ماه رمضان مبلغان و روحانیان با حضور در مساجد شهری و روستایی شهرستان رودبار کار اقامه نماز جماعت، برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن و احکام را بر عهده داشتند.

وی، ساماندهی نشست‌های خانگی قرآن کریم و برگزاری محافل انس با قرآن را از دیگر فعالیت‌های قرآنی در این شهرستان برشمرد و بیان داشت: این فعالیت‌ها نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: در شب‌های پربرکت قدر ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) رودبار با حضور در مساجد، حسینیه‌ها، هیئت‌های مذهبی و محافل دینی نسبت به برگزاری مراسم احیا و قرائت ادعیه‌های سفارش شده، قرائت دعای جوشن کبیر و ابوحمزه ثمالی تا سحرگاهان ق به راز و نیاز با پروردگار و دعوت جوانان و نوجوانان به محافل مذهبی اقدام کردند.

گروهی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان به 3 هزار و 500 خانوار نیازمند کمک‌رسانی شد، اذعان داشت: برپایی محافل جشن و شادی مولود رمضان کریم اهل بیت در مناطق مختلف شهرستان رودبار و سرکشی به خانواده‌های ایتام از دیگر فعالیت‌های اجرا شده در ماه مبارک رمضان است.

وی اذعان داشت: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و برپایی دوره‌های آموزش احکام، آشنایی با فرق و مذاهب، برگزاری جلسات هم‌اندیشی، آموزش احکام، محافل قرآن و سخنرانی در طول ماه مبارک رمضان در این شهرستان توسط روحانیان و مبلغان اجرا شد.

امام جمعه رودبار جنوب در پایان عنوان کرد: با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی کهنوج و ایجاد تعامل و مشارکت دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان رودبار فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در مقایسه با سال قبل 80 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/80008/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول