اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دورود:

مدیران دولتی باید برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کنند

سرپرست فرمانداری دورود گفت: مدیران دولتی باید برای برطرف ساختن مشکلات مردم تلاش روزافزون انجام دهند.

مدیران دولتی باید برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، حسن احمدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دورود با اشاره به بیانات شیوای مقام معظم رهبری در نماز عید فطر، اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور و مشارکت چشمگیر و گسترده خود در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی که نقطه عطف آن خلق حماسه سیاسی بود و چشم همه بنگاه‌های خبری را خیره ساخت، موجب بسته شدن دهان فتنه‌گران داخلی و ایادی خارج‌نشین آنها شد.

وی با بیان اینکه حضور پرشور و توأم بانشاط مردم عزیز تمام پیش‌بینی‌های استکبار را نقش برآب کرد، ادامه داد: مردم وظیفه خطیر خود را مانند همیشه در بزنگاه‌های حساس ایفا می‌کنند و هم‌اکنون بر مدیران دستگاه‌های دولتی است که در پاسخ به نیازهای اساسی مردم شریف و رهایی آنها از تنگنای معیشتی که صبورانه مقاومت می‌کنند، کمر همت را ببندند و در راستای کمک به رشد و توسعه اقتصاد داخلی و سرمایه‌گذاری در بخش‌های حساس اقتصادی باید به شاخص‌هایی توجه کنند.

سرپرست فرمانداری دورود ابراز کرد: پرواضح است که توجه مدیران به شاخص‌های مثل جلوگیری از معرفی و مصرف کالاهای خارجی و حمایت همه‌جانبه از صنایع داخلی و بها دادن به تولیدات کشور، تغییر اساسی ساختار استفاده از ابزارهای کشاورزی و صنعتی، کمک به حفظ و امنیت اقتصادی شور مضاعف باعث خلق حماسه اقتصادی می‌شود.

احمدی با اشاره به مبحث خشکسالی و پایین آمدن سطح آب چاه‌های کشاورزی اظهار داشت: باغات به دلیل کم آبی در حال سوختن هستند و این به معنای خشک شدن امید باغ دار است.

وی اضافه کرد: در این راستا جهاد کشاورزی باید با جذب اعتبارات و استفاده از تانکر به باغات بی‌آب، آب‌رسانی کند، یا اعتبار مورد نیاز را در اختیار باغ داران قرار دهد، تا خود رأسا برای تأمین آب مورد نیاز اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری دورود در پایان متذکر شد: در طول این مدت صاحبان چاه‌های عمیق همکاری و مساعدت‌های قابل قبولی داشته‌اند که از آنها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/2304/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول