اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

پخش زنده مذاکرات مجلس نشان داد نظام از مردم چیز پنهانی ندارد

امام جمعه سمنان گفت: پخش زنده مذاکرات مجلس و روند رأی اعتماد دادن به وزرا نشان داد نظام از مردم چیز پنهانی ندارد.

پخش زنده مذاکرات مجلس نشان داد نظام از مردم چیز پنهانی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، آیت‏‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم مؤمن و ولایی مرکز این استان در مصلای نماز جمعه سمنان برگزار شد، به جلسات فشرده چند روز اخیر مجلس شورای اسلامی برای بررسی وزرای پیشنهادی دولت یازدهم اشاره کرد.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در بررسی‏های خود وقت و توان زیادی صرف کردند، اظهار داشت: امروز باید از نمایندگان مردم اقصی نقاط کشورمان که ساعت‏‌ها وقت گذاشتند و برای رأی اعتماد دادن به وزرای معرفی شده از سوی رئیس جمهوری بررسی‏های جامعی کردند، قدردانی شود.

امام جمعه سمنان افزود: دین اسلام در مسئله حکومت همواره حق را به مردم می‏‌دهد و تشکیل مجلس شورای اسلامی که در حقیقت خانه ملت است، یکی از نمونه‏‌های بارز تجلی مردم‌‏سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

شاهچراغی با بیان اینکه این نوع اداره کشور از ویژگی‌‏های اصلی اسلام ناب محمدی (ص) محسوب می‏‌شود، افزود: مجلس در چند روز کاری فشرده به دقت سخنان و برنامه‌‏های وزرای پیشنهادی را بررسی کرد و تعداد زیادی از آنها رأی اعتماد داد.

وی اضافه کرد: مردم نیز به خوبی مسائل را از طریق صدا و سیما رصد می‏‌کردند و در چند شبانه‏‌روزی که این بررسی‏‌ها در مجلس ادامه داشت، در جریان مذاکرات نمایندگان موافق و مخالف مجلس شورای اسلامی و وزرای پیشنهادی قرار گرفتند و خود می‏‌توانند امروز روند رأی اعتماد دادن به وزرا را قضاوت کنند.

امام جمعه سمنان افزود: مردم امسال توانستند از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در بطن رأی اعتماد دادن به وزرا به صورت تصویری و صوتی قرار گرفتند و این بسیار ارزشمند است.

شاهچراغی بیان داشت: برنامه‏‌های امسال صدا و سیما در پخش مستقیم و زنده روزهای کاری مجلس برای رأی اعتماد دادن به وزرا به زیبایی نشان داد که نظام اسلامی از مردم مسئله پنهانی ندارد.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول