اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خرم‌آباد:

دولت و مجلس برای تعیین کابینه وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به تعیین کابینه دولت یازدهم با رأی اعتماد نمایندگان مجلس گفت: دولت و مجلس برای تعیین کابینه رسالت خود را به نحو احسن انجام دادند.

دولت و مجلس برای تعیین کابینه وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر بیان داشت: دولت و مجلس با در نظر گرفتن دغدغه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی رسالت خود را برای تعیین کابینه به نحو احسن انجام دادند.

وی با تأکید براینکه مجلس در دادن یا ندادن رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی حق قانونی دارد، تصریح کرد: رأی اعتماد برای این است که تقوای افراد و میزان تعهد آنها مشخص شود.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: با تعیین کابینه مسیر طولانی و پرفراز و نشیب دولت آغاز می‌شود.

متقی‌نیا با تقدیر از تلاش‌های احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق و همکاران او در دولت برای نمایندگان دولت در استان لرستان نیز آرزوی موفقیت کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: رئیس جمهور فرزند رشد یافته حوزه علمیه است و از اینکه با معرفی کابینه در اسرع وقت به توصیه رهبر معظم انقلاب جامه عمل پوشاند از ایشان تشکر می‌کنیم.

امام جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه با گرامیداشت روز صنعت دفاع، صنایع دفاعی ایران را از مستقل‌ترین صنایع دفاعی در سطح جهان نام برد و گفت: صنعت دفاع ما بر ایمان مردم استوار است و تا زمانی که این صنعت بر ایمان مردم پایدار است ایران آسیب‌پذیر نیست.

متقی‌نیا تصریح کرد: تکنولوژی بومی صنایع دفاعی و همچنین عدم اتکا به افراد از ویژگی‌های صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

وی با گرامیداشت سالروز آزادسازی آزادگان هشت سال دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌های فرهنگ‌ساز که در نهاد آنها فرهنگ اسلام‌ساز اسلام موج می‌زند نام برد و بیان داشت: آزادگان قبیله غیرت، عزت، شرف و حماسه هستند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد افزود: آزادگان گنجینه‌های شرف، عزت و اقتدار ملت ایران هستند و در طول تاریخ چنین شخصیت‌هایی در ایران برای دفاع از کیان اسلامی ظهور پیدا نکردند.

این مسئول با اشاره به سالگرد تخریب قبرستان بقیع در سال 1344 هجری قمری توسط فرقه مصنوعی دست‌ساخته استکبار جهانی یعنی وهابیت ملعون خاطرنشان کرد:‌ جنایت‌های وهابیت علیه ائمه و صحابه آنها همچنان ادامه دارد و آنها به روند هتک حرمت خود به ائمه دین ادامه می‌دهند.

اشاره‌‌ای به کودتای 28 مرداد و همچنین روز جهانی مسجد از دیگر بخش‌های سخنرانی خطیب موقت جمعه خرم‌آباد بود.

انتهای پیام/2304/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول