اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت و گو با فارس مطرح شد

جزئیات رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی‌

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان،‌ گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی در مورد ارزیابی خود از وضعیت کسب رای وزرای پیشنهادی دولت گفت: 90 درصد از وزرای پیشنهادی از مجلس رای اعتماد می‌گیرند.

جزئیات رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی‌

موسی‌الرضا ثروتی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه فضای خوبی در مجلس برای بررسی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور منتخب حاکم است، اظهار کرد: وزرای پیشنهادی در مجلس حاضر می‌شوند و نمایندگان موافق و مخالف نظرات خود را اعلام می‌دارند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی صلاحیت وزرای چند وزارتخانه حساس طی امروز، افزود: امیدواریم هر تصمیمی که مجلس برای وزرای پیشنهادی گرفته به نفع نظام و کشور باشد.

وی در عین حال با تاکید بر اینکه اکثر وزرای پیشنهادی جزء مدیران ارشد کشور و امتحان پس داده هستند، گفت: خوشبختانه این افراد شناخت خوبی از شرایط کشور دارند و برای رفع مشکلات برنامه کلان و منسجم تدوین کرده‌اند.

به گفته ثروتی، وزرای پیشنهادی تجربه مفید همراه با تخصص را در کارنامه کاری خود دارند.

وی همچنین تجربه و تخصص به صورت توأمان در مدیریت را از دیگر مزیت‌های وزرای پیشنهادی عنوان کرد و یادآور شد: وزرا به عنوان مدیران ارشد وزارتخانه‌ها به برنامه ریزی و سیاست گذاری می‌پردازند و نقش آنان در اداره کشور و دستگاه‌ها اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام/63002/‌ش20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول