اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنارک مطرح کرد

عملکرد مناسب صدا و سیما در انعکاس اخبار مجلس

امام جمعه کنارک گفت: صدا و سیما طی چند روز اخیر برنامه‌های مجلس شورای اسلامی و چگونگی رای اعتماد به وزرای جدید را به خوبی منعکس کرد

عملکرد مناسب صدا و سیما در انعکاس اخبار مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از کنارک، حجت الاسلام والمسلمین زارعی امروز در خطبه های نماز جمعه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) کنارک اظهار داشت: هشتم شوال روز تخریب قبور ائمه و یکی از جنایات فراموش نشدنی وهابیت است.

امام جمعه کنارک با اشاره به تحولات فعلی در کشور مصر بیان کرد: ارتش مصر از اختلافات بین گروه‌ها و احزاب مصر سوء استفاده کرده و اقدام به کودتا کرد و به دنبال آن نیز مردم بی گناه را به خاک و خون کشید.

وی ادامه داد: متاسفانه جوامع بین‌المللی در مقابل این حرکت فقط اقدام به محکومیت لفظی کرده و در عمل هیچ واکنشی نشان ندادند.

خطیب نماز جمعه کنارک در زمینه رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی از صدا و سیما تشکر کرد که طی چند روز اخیر بصورت پخش زنده و مستقیم مردم را در جریان چگونگی روند رای اعتماد دادن نمایندگان به مجلس قرار داد.

زارعی اضافه کرد: پخش مستقیم و به موقع از شایع‌سازی و جوسازی‌های رسانه‌های بیگانه جلوگیری کرد.

وی نمایندگان مجلس را عصاره فضائل ملت دانست و گفت: نوع ادبیات نمایندگان در مخالفت با وزرا پیشنهادی درخور شان نبود و از آنجائی که به صورت زنده و مستقیم برنامه مجلس از صدا و سیما پخش می شد باید ملاحظاتی صورت می گرفت.

امام جمعه کنارک بیان داشت: امیدواریم تعامل دولت و مجلس سرآغاز همکاری دو قوه مقننه و مجریه باشد و همکاری آنها را بر خلاف گذشته افزایش دهد.

انتهای پیام/75004/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول