اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز:

رسالت پست بر اصل مشتری‌مداری است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز گفت: امروز محور کار تمام ادارات خدماتی و غیر خدماتی بر اصل مشتری‌مداری و مشتری‌محوری استوار است که برای رسیدن به این نقطه باید در جهت تحقق خواسته‌های مشتریان گام بردارند.

رسالت پست بر اصل مشتری‌مداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز، هادی ذاکری اظهار داشت: لازم است با نگاهی تعامل‌گرا، نسبت به تقویت کارآیی مجموعه ارتباطات در استان تلاش کنیم.

این مسئول با تأکید بر کارگروهی و لزوم وحدت مجموعه‌ای در استان خاطرنشان کرد: پرسنل پست استان تلاش‌های دلسوزانه و خالصانه‌ای را در سطح استان انجام داده‌اند.

این مقام مسئول کارکنان پست را امین مردم دانست و اظهار داشت: شرکت پست به دلیل ماهیتش در ارتباط با اقشار مختلف مردم بر اصل مشتری‌مداری استوار است لذا باید نسبت به تکریم مشتری توجه خاص داشته باشد.

وی در ادامه سخنان تصریح کرد: یکی از استراتژی‌ها و اولویت‌های هر سازمان موفق در دنیای کنونی‌، مشتری‌مداری و جلب رضایت مراجعان است. در این راستا سازمان‌هایی که به نیازها و خواسته‌های مراجعان و مشتریان خود بی‌اعتنایی می‌کنند و رویکرد محصول‌محوری را به جای مشتری‌محوری پیشه خود می‌سازند، از صحنه رقابت حذف می‌شوند.

ذاکری تصریح کرد: در واقع محور قرار دادن مشتریان در برنامه و فعالیت‌ها نوعی فرهنگ سازمانی است و ایجاد این فرهنگ به تحقق اهداف سازمان کمک می‌کند، بر همین اساس، مشتری باید به عنوان کانون توجه در تدوین رسالت و استراتژی‌های سازمان پست قرار گیرد.

ذاکری درباره رعایت اصل مشتری‌مداری در پست استان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و تلاش‌های صورت گرفته و با رعایت اصل کیفیت، این اداره کل در سال‌جاری در جهت جلب رضایت مشتری گام‌های اساسی برداشته است و در این راستا است که رتبه اول کشوری کیفیت توسط اداره کل پست استان البرز کسب شده و در ارزیابی شاخص‌های کیفی واحدهای اجرایی در تیرماه سال‌جاری در بین ادارات کل پست استان‌ها و مناطق پستی تهران موفق به کسب رتبه اول کیفیت شد.

وی ادامه داد: تمام واحدهای ستادی و اجرایی پست استان برای کسب این مقام که بسیار افتخارآفرین است تلاش کرده‌اند لذا هدف پست استان کسب رتبه اول نبوده بلکه جلب حداکثری رضایت همشهریان استان سرافراز البرز می‌باشد.

انتهای پیام/2302/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول