اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری:

مجلس اصولگرا در اعتماد به وزرا سیاسی‌کاری نکرد

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: مجلس اصولگرا در رای اعتماد به وزرا نشان داد که از سیاسی‌کاری به دور است و تنها به منافع ملت می‌اندیشد.

مجلس اصولگرا در اعتماد به وزرا سیاسی‌کاری نکرد

 حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک به همکاران خود در مجلس که بدون هیچ‌گونه طمع و اغراض سیاسی به وزیران پیشنهادی رئیس‌جمهور رای دادند، اظهار کرد: رای مجلس به وزرا نشان داد که این نهاد مردمی که در راس امور است تنها به منافع نظام و مردم می‌اندیشد و از هرگونه سیاسی‌کاری به دور است.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر در مجلس انتقادی هم داشتیم به واسطه حضور تنها چند وزیر پیشنهادی بود که حضور آن‌ها به صلاح دولت اعتدال که با شعار تدبیر و امید شکل گرفته، نبود.

حجت‌الاسلام بزرگواری تصریح کرد: موضوع دانشگاه‌ها خیلی مهم است و همه باید در راه پیشرفت علمی کشور و رشد و شتابی که گرفته دغدغه داشته باشیم.

وی گفت: امیدواریم که آقای روحانی با تدبیر خوبی که خواهد اندیشید تیم دولت خود را با ترمیم این سه وزارتخانه کامل کرده و برای خدمت هر چه بیشتر به مردم و کشور وارد عرصه کار و خدمت شود.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس هم با تمام وجود از دولتی که رهبری از آن حمایت می‌کند دفاع خواهد کرد و تا هنگامی که دولت در خط رهبر و خادم مردم باشد از هر کمکی به آن دریغ نخواهیم کرد.

حجت‌الاسلام بزرگواری وظیفه قوای مختلف را تنها خدمت به مردم دانست و گفت: نباید در هنگام سختی‌ها و مشکلات از واژه‌هایی همچون نمی‌گذارند و نگذاشتند استفاده کنیم بلکه همه هم و غم خود را برای چاره‌جویی و رفع عملی مشکلات بسیج کنیم.

انتهای پیام/2571/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول