اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح 222 واحد مسکن مهر در مهاباد

فرماندار مهاباد از افتتاح 222 واحد مسکن مهر و 81 واحد مسکونی روستائی همزمان با هفته دولت در مهاباد خبر داد.

افتتاح 222 واحد مسکن مهر در مهاباد

خضر کاک درویش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح مهاباد در هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت یادآور تلاش خالصانه دولتمردانی است که در راه پیشرفت و آبادانی کشور، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کردند و به پاس خدمات شایسته آنان در هفته دولت از تلاش‌های دولتمردانی که دنباله‌رو راه آنان هستند قدردانی شده و پروژه‌هایی مختلفی افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح 222 واحد مسکن مهر در این شهرستان خبر داد و افزود: اجرای عملیات این مساکن مهر از سال 89 توسط اداره راه و شهرسازی مهاباد آغاز شده و به طور تقریبی از 99 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه این واحدها با صرف هزینه 122 میلیارد و 100 میلیون ریال آماده افتتاح در هفته دولت هستند، تصریح کرد: برای آماده‌سازی این واحدها از 55 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات بانکی استفاده شده است.

وی از افتتاح 81 واحد مسکونی روستائی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد در این شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: این واحدهای مسکونی با 100 درصد پیشرفت فیزیکی و با صرف هزینه 9 میلیارد و 895 میلیون ریال آماده افتتاح هستند.

کاک درویش به اتمام طرح آبیاری قطره‌ای و تحت فشار در سطح 80.4 هکتار از روستاهای تابعه این شهرستان اشاره کرد و گفت: این طرح با هزینه 5 میلیارد و 647 میلیون ریال آماده افتتاح است.

انتهای پیام/61006/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول