اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برپایی اردوی تیم مس رفسنجان در نیر

بگوویچ: مس رفسنجان برای حضور در لیگ برتر خیز برداشته است

سرمربیگری تیم فوتبال دسته اولی مس رفسنجان گفت: تیم مس رفسنجان برای حضور در لیگ برتر خیز برداشته است.

بگوویچ: مس رفسنجان برای حضور در لیگ برتر خیز برداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وینگوبگوویچ عصر امروز در جریان تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان در ورزشگاه تختی نیر اظهار داشت: ما اردوی 9 روزه خود را در شهرستان نیر شروع کردیم و امیدواریم این تیم در اردوی نیر بتواند به 70 درصد مرز آمادگی و حضور مطلوب در مسابقات دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: مس رفسنجان بعد از حضور در این اردو و کسب آمادگی اردوی دیگری را نیز در رفسنجان و همچنین تهران برگزار می‌کند تا در بین تیم‌های لیگ دسته اول به آمادگی کامل دست پیدا کرده و حضوری موفق در رقابت‌های لیگ برتر به دست آورد.

سرمربی تیم مس رفسنجان با یادآوری اینکه مس رفسنجان با جذب بازیکنان مناسب امیدوار به صعود این تیم به لیگ برتر است، خاطرنشان کرد: ما تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا این تیم بتواند با حضور در لیگ برتر در سال‌های آینده قدرت و توانش را به نمایش بگذارد.

این مسئول اضافه کرد: هنوز برای جذب بازیکنان جای خالی داریم که انتظار می‌رود در این زمینه رایزنی‌های آغاز شده برای جذب بازیکنان به ثمر نشسته و بتوانیم چند بازیکن جوان و تازه نفس را به تیم اضافه کنیم.

وی اردوی نیر را در جهت آمادگی این تیم حائز اهمیت توصیف کرد و ادامه داد: ما به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب و ارتفاع از دریا شهر نیر و سرعین را انتخاب کردیم که البته بنده با تیم‌های دیگر نیز تجربه حضور در این اردوها را دارم و امیدوارم این اردوها مقدمه‌ای خوب و شایسته برای حضور مطلوب تیم مس رفسنجان در لیگ یک باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرمربی تیم مس رفسنجان در ادامه بیان کرد: فوتبال ایران با توجه به صعودش به جام جهانی از یک ظرفیت خوبی برخوردار است و بنده به عنوان یک مربی که سال‌هاست در ایران مشغول فعالیت هستم، امیدوارم تیم فوتبال ایران بتواند در جام جهانی درخششی مناسب داشته باشد تا این حضور موفق تأثیر بسزایی در کامیابی‌های دیگر تیم‌ها و ارتقای سطح باشگاه‌های کشور داشته باشد.

بگوویچ در پایان سخنان خود یادآور شد: فوتبال ایران با توجه به حضور استعدادهای ناب و جوانان و نوجوانان مستعد از ظرفیت عظیمی برای حضور در لیگ‌های معتبر و همچنین قدرت‌نمایی در عرصه بین‌المللی را دارد.

انتهای پیام/62003/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول