اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بازی‌های در فصل جدید

بسکتبالیست‌های ایثار قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر معرفی شدند

اعضای تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در فصل جدید پیکارهای قهرمانی سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور معرفی شدند.

بسکتبالیست‌های ایثار قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با یک نایب قهرمانی و یک عنوان پنجمی در دو دوره‌ای که از حضور تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور می‌گذرد، امسال انتظارات از این تیم بالاتر رفته و ورزش دوستان قم منتظر قهرمانی این تیم در سوپر لیگ هستند.

بسکتبالیست‌های تیم ایثار قم بعد از اینکه در نخستین سال حضور خود در بالاترین سطح مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور یعنی سوپر لیگ کشور، به مرحله رده‌بندی راه یافته و پنجم شدند در دومین دوره حضور خود در این رقابت‌ها در سال 91 نایب قهرمانی را تجربه کردند و حالا در آستانه سومین حضور در لیگ برتر هستند تا بلکه این بار به خواسته هواداران خود که قهرمانی در لیگ برتر است جامه عمل بپوشانند.

دیدارهای مرحله گروهی فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برای تیم ایثار قم در حالی از روز پنجشنبه هفته آینده آغاز می‌شود که این تیم در جدال با سه رقیب مدعی به دنبال کسب جواز صعود به جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی رقابت می‌کند.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم در مرحله گروهی این دوره از رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با تیم‌های بسکتبال با ویلچر شهرداری رینه آمل، هیئت مرکزی و هیئت جانبازان و معلولین استان زنجان مسابقه خواهند داد.

در مرحله نخست این رقابت‌ها که به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان برگزار خواهد شد، بسکتبالیست‌های ایثار قم از پنجشنبه سی و یکم مرداد ماه به مدت دو روز مقابل تیم‌های رقیب حاضر در این گروه به میدان خواهند رفت.

کادر فنی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم برای این منظور بازیکنان مورد نظر خود را برای حضور در ترکیب نهایی این تیم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور معرفی کردند در حالی که بیشتر آن‌ها نفرات فصل قبل محسوب می‌شوند.

علی خوشرفتار، محمدرضا بهرامی، سیدرضا حسینی، اسماعیل ابوطالبی، علی کارچانی، محمد کریمی، حسن عبدی، محسن طلوعی، اسماعیل فاضلی، مرتضی عابدی، ذکریا حسامی‌زاده و محمد محمدنژاد بازیکن ملی پوش این تیم، نفراتی هستند که امسال در ترکیب ایثار قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر قهرمانی باشگاه‌های کشور مقابل حریفان به میدان می‌روند.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول