اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال گلستان خبر داد

بازگشت تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبدکاووس به لیگ برتر

رئیس هیئت والیبال استان گلستان از حضور تیم والیبال جواهری گنبدکاووس در لیگ برتر سال 1392 خبر داد.

بازگشت تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبدکاووس به لیگ برتر

علیرضا نورانی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با پیگیری‎های چهار ماهه تماشاگران و ورزش‌دوستان گنبدی شاهد حضور دوباره تیم جواهری در لیگ برتر سال 1392 خواهند بود.

وی افزود: جا دارد از استاندار گلستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، نماینده گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی و رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس که حمایت همه‌جانبه در خصوص حضور تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبدکاووس داشتند تشکر و قدردانی کنیم البته نگاه ویژه رئیس فدراسیون والیبال و رئیس سازمان لیگ والیبال به والیبال گلستان بالاخص گنبدکاووس پایتخت والیبال ایران نقش بسزایی ایفا کرد که جا دارد خالصانه مراتب سپاس خود را اعلام کنیم.

خیرخواهی مدیریت باشگاه جواهری به اثبات رسیده است

نورانی از جلسه ویژه عصر امروز با مدیریت باشگاه جواهری برای تدوین سیاست‎های تیم‎داری در سال 1392 خبر داد و گفت: آقای جواهری مدیریت باشگاه جواهری گنبدکاووس با نیت خدمت به جوانان منطقه وارد ورزش والیبال شده و خیرخواهی ایشان با سرمایه‎گذاری در طی این چند سال اخیر به اثبات رسیده است.

وی با اشاره به واریز مبلغ 50 میلیون تومانی ورودیه به لیگ برتر سال 1392 در کمتر از 24 ساعت از زمان تماس فدراسیون از سوی باشگاه جواهری عنوان کرد: این اقدام نشان از علاقمندی مدیریت این باشگاه به رشد و توسعه والیبال استان و منطقه دارد که جا دارد مسئولان استانی و شهرستانی با حمایت‎های خود پاسخ مناسب به اعمال و رفتار خیرخواهانه این سرمایه‎گذار بخش غیر دولتی در ورزش استان دهند.

اعزام تیم والیبال امید گلستان به مسابقات قهرمانی کشور در تبریز

نورانی با اشاره به اعزام تیم والیبال امید گلستان به مسابقات قهرمانی کشور در تبریز در اوایل هفته آینده اذعان داشت: این تیم متشکل از آینده‎داران والیبال استان است و می‎رود تا از عنوان قهرمانی سال گذشته استان که در همین شهر تبریز کسب شده بود دفاع کند.

وی افزود: تیم امید استان در کل ایام ماه مبارک رمضان در اردوی تدارکاتی به سر برد که جا دارد از عوامل فنی تیم آقایان منصور خریده، داز گنبدی، چهارنهائی و نافعی و تمام بازیکنان تشکر و قدردانی کنم که انشاالله با کسب مقام قهرمانی مجدد بخشی از زحمات این عزیزان جبران شود.

رئیس هیئت والیبال استان گلستان گفت: حضور تیم‎های مختلف گلستان در مسابقات قهرمانی کشور نشان از پویایی والیبال در این استان دارد که امید است با حمایت همه‌جانبه مسئولان در آینده‎ای نزدیک بتوانیم سهم بازیکنان گلستانی را در رده‎های مختلف تیم‎های ملی افزایش دهیم.

اعزام تیم نوجوانان و جوانان ساحلی استان به مسابقات قهرمانی کشور

نورانی با بیان اینکه اعزام تیم نوجوانان و جوانان ساحلی استان به مسابقات قهرمانی کشور در بندرانزلی نیز از برنامه‎های آتی و نزدیک هیئت استان است، افزود: تامین پشتوانه‎های بزرگان ساحلی این استان که دارای شهرت ملی و فراملی هستند فقط از طریق میدان دادن به نوجوانان و جوانان میسر خواهد بود و قطعاً جانشین‎های شایسته آقایان سن سبیلی، فرخی، سلاق، رئوفی و دیگر عزیزان تا دو سال آینده معرفی خواهند شد.

رئیس هیئت والیبال استان گلستان اعزام تیم والیبال نوجوانان دختر گلستان به مسابقات قهرمانی کشور که جنبه انتخابی تیم ملی را داراست از اهم برنامه‎های هیئت استان در شهریور ماه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر اردوی تدارکاتی این تیم نیز تشکیل شده که امید می‎رود نسل جدید والیبال‎های دختر گلستانی دارای سهم در تیم ملی باشند.

حضور تیم والیبال شهدای 12 دی گنبدکاووس در لیگ دسته یک کشور

نورانی همچنین از حضور تیم والیبال شهدای 12 دی گنبدکاووس در لیگ دسته یک کشور در سال 1392 با ترکیب بازیکنان جوان و آینده‎دار گلستانی خبر داد و از زحمات جناب آقای علیپور مدیر باشگاه که زحمات فراوانی را در خصوص قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ دسته دو کشور در سال گذشته متحمل شد، قدردانی کرد.

انتهای پیام/2307/ع40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول