اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فاصله یک هفته به آغاز لیگ برتر

ایثار قم به مصاف قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر می‌رود

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در راه کسب آمادگی برای حضور در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با قهرمان فصل گذشته لیگ برتر دیدار می‌کند.

ایثار قم به مصاف قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه سی و یکم مرداد ماه آغاز می‌شود و طی آن هشت تیم حاضر در این رقابت‌ها، این روزها در تلاش و تکاپوی جدی برای کسب آمادگی حضور موفق در این دوره هستند.

یکی از هشت تیم حاضر در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور تیم ایثار قم است که سال گذشته تا آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر نیز پیش رفت اما در نهایت به مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر بسنده کرد.

در سال 1391 جدال اصلی برای کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بین تیم‌های داداشی کهریزک و ایثار قم بود و این دو تیم دیدار نهایی فصل قبل را برگزار کردند و سرانجام تیم داداشی کهریزک به مقام نخست دست یافت.

سال گذشته نیز هشت تیم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر حضور داشتند و بازی‌های خود را در چهار مرحله به شکل دوره‌ای برگزار کردند و سپس دیدارهای مرحله پلی آف به انجام رسید که طی آن ایثار قم، داداشی کهریزک، هیئت مرکزی و پیام ارتباطات اصفهان به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

بر اساس برنامه ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، رقابت‌های مرحله نهایی در اسفند ماه سال 91 به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین و باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم به انجام رسید.

چهار تیم حاضر در مرحله نهایی که نمایندگانی از قم، البرز، اصفهان و مرکزی بودند در تلاش برای به دست آوردن عنوان قهرمانی به شکل دوره‌ای با یکدیگر رقابت کردند و سرانجام در بازی روز پایانی که شکلی فینال گونه داشت، تیم قهرمان مشخص شد.

برنامه بازی‌ها به شکلی طراحی شده بود که دو مدعی قهرمانی یعنی ایثار قم و داداشی کهریزک برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت کنند که از قضا همین گونه هم شد و در جدال پایانی این بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم داداشی کهریزک بودند که قهرمان شدند و تیم ایثار قم بر سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت.

اکنون تنها یک هفته به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور باقی مانده است و تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته قصد دارند از ساعت 10 صبح روز جمعه بیست و پنجم مرداد ماه به میزبانی تیم داداشی کهریزک در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر بروند.

انتهای پیام/78002/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول