اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور

نخستین برد آبی‌پوشان تبریزی در لیگ برتر

تیم گسترش فولاد تبریز در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مقابل فجر سپاسی شیراز نخستین برد خود در لیگ برتر را جشن گرفت.

نخستین برد آبی‌پوشان تبریزی در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امشب و در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز میزبان تیم فجر سپاسی شیراز بود. در نیمه اول بازی، توپ بیشتر در میانه‌های میدان جریان داشت و کمتر دروازه دو تیم مورد تهدید قرار گرفت.

در نیمه دوم گسترشی‌ها برتری خود را بر تیم میهمان تحمیل کرده و چند فرصت خوب را به دست آورند که مهاجمان آبی‌پوش با بی‌دقتی این فرصت‌ها را از دست دادند.

در نهایت حملات تیم شاگردان رسول خطیبی جواب داد و در دقیقه 65 مهرداد بایرامی با یک شوت محکم دروازه تیم فجر را گشود. 

10 دقیقه بعد سامان نریمان‌جهان می‌توانست اندوخته تیمش را دو برابر کند و در حالی که با دروازه‌بان فجر تک به تک شده بود توپ را به پاهای وی زد تا این فرصت خوب از دست رود.

در دقیقه 78 ایمان موسوی نیز یک فرصت خوب را از دست داد. در 10 دقیقه پایانی فجر سپاسی برای جبران گل خورده حملات نصف و نیمه‌ای را روی دروازه تیم گسترش فولاد تدارک دید که نتیجه لازم را در برنداشت.

در دقیقه 92 توپ ارسالی به سامان نریمان جهان با کنترل عالی این بازیکن همراه بود و وی توپ را با مهارت هر چه تمام از بالای سر شیخ ویسی وارد دروازه فجر سپاسی شیراز کرد.

در نهایت این بازی با دو گل به سود تیم گسترش فولاد به اتمام رسید تا این تیم نخستین برد خود در لیگ برتر را جشن بگیرد.

گسترشی‌ها با این پیروزی پنج امتیازی شده و تا رده نهم جدول صعود کردند. فجر سپاسی نیز بدون امتیاز همچنان در قعر جدول باقی ماند.

بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز با فجر سپاسی در حضور 2 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار شد.

قضاوت این بازی بر عهده جواد شرفی بود و محمدرضا منصوری و بابک عباس قلی‌زاده، وی را در امر قضاوت یاری رساندند. مجتبی زارع تنها بازیکن اخطاری این بازی بود. 

اسامی بازیکنان تیم گسترش فولاد تبریز:

محسن فروزان، خالد شفیعی، میر مهدی قریشی، مهرداد بایرامی، ایمان موسوی (از دقیقه 92 مهدی محمدپور)، علیرضا نقی‌زاده، امیر تیزرو، سامان نریمان جهان، احمد کامدار، میثم نقی‌زاده (از دقیقه 78 رسول علیزاده)، سعید مهدی‌پور (از دقیقه 68 سعید آقایی)

سرمربی: رسول خطیبی

اسامی تیم فجر سپاسی شیراز:

وحید شیخ ویسی، سعید قیزیل گچلی، مصطفی صبری، محمد آفند، علیرضا جلیلی، مهرداد کریمیان، سیامک کوهنورد (از دقیقه 73 علی محمدی)، حمید جوکار، بهنام عسگرخانی، محمد حیدری (از دقیقه 63 سید محمدرضا حسینی)، جابر انصاری (از دقیقه 76 مجتبی زارع)

سرمربی: غلامحسین پیروانی

انتهای پیام/60001/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول