اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

تماشاگران قمی مستحق قهرمانی تیمشان در لیگ برتر فوتسال هستند

کاپیتان تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: در کمتر جایی می‌توان تماشاگرانی مانند فوتسال دوستانی قم یافت که با تعصب و انگیزه بالا تیم خود را تشویق کنند.

تماشاگران قمی مستحق قهرمانی تیمشان در لیگ برتر فوتسال هستند

حسین صبوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: در فینال رقابت‌های فوتسال جام ولایت نکته‌ای که بیش از همه برای من حائز اهمیت بود، استقبال کم‌نظیر تماشاگران فوتسال دوست قمی از این بازی‌ها بود و من را به یاد بازی‌های ارم کیش یا صبا در لیگ برتر فوتسال انداخت.

وی ادامه داد: معمولا در جریان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دیده بودم که بیش از 2 هزار تماشاگر به سالن شهید حیدریان قم می‌آیند و یک‌صدا و با انگیزه بسیار بالا تیم خود را تشویق می‌کنند اما آنها در فینال جام ولایت یاد و خاطره لیگ برتر را زنده کردند.

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم که تیمش قهرمان رقابت‌های جام ولایت شد، تصریح کرد: از تمام آنهایی که در این بازی تیم ما را تشویق و حمایت کردند تشکر می‌کنم زیرا روحیه بالایی به ما دادند و همین موضوع عامل پیروزی ما برابر تیم صدرا سیستم و قهرمان این رقابت‌ها شد.

وی ابراز داشت: خوشحالم که با پیروزی در این دیدار دل هزاران هوادار فوتسال دوست قمی را شاد کردیم، آنها شایسته تقدیر و مستحق قهرمانی تیمشان در لیگ برتر هستند، امیدوارم امسال فوتسال قم بتواند در لیگ برتر قهرمان شده و پاسخ حمایت‌های آنها را بدهد.

صبوری اضافه کرد: پس از نتایج بسیار خوبی که در مراحل گروهی و حذفی این دوره از رقابت‌های فوتسال جام ولایت کسب کردیم، بازیکنان با وجود اینکه زمانی برای انجام تمرین نداشتند ولی برای بازی مقابل تیم صدرا سیستم در فینال بازی‌ها از آمادگی کامل برخوردار بودند.

وی یادآور شد: پیروزی مقابل تیم صدرا سیستم ضمن کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتسال جام ولایت موجب شد تا بازیکنان ما از نظر روحیه و انگیزه در شرایط خوبی قرار بگیرند و در صورت حضور در لیگ دسته اول با قدرت به مصاف حریفان برویم.

کاپیتان تیم فوتسال ماهان تندیس قم ابراز داشت: بازیکنان ما توانایی برد مقابل صدرا سیستم را داشتند تا قهرمانی این رقابت‌ها را جشن بگیرند، ضمن اینکه تیم صدرا سیستم نیز از تیم‌های بسیار خوب فوتسال قم است که در این دیدار از چند بازیکن سرشناس تیم منصوری نیز کمک گرفته بود.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتسال جام ولایت برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور آماده می‌شود.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول