اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

8 روز تا آغاز لیگ برتر

کادر فنی ایثار قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر معرفی شدند

اعضای کادر فنی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در بازی‌های فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور معرفی شدند.

کادر فنی ایثار قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از هشت روز دیگر بازی‌های فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود و دوره جدید این مسابقات بعد از نایب قهرمانی تیم ایثار قم در فصل گذشته، امسال هم با شرکت هشت تیم به انجام خواهد رسید.

ایثار قم نیز بعد از اینکه لیگ قبل را با کسب رتبه دوم و عنوان نایب قهرمانی تمام کرد تغییری در ترکیب کادر فنی و بازیکنان خود ایجاد نکرده و تنها یک بازیکن از این تیم جدا شده و یک بازیکن جدید جذب شده تا با تلاش مدیران این باشگاه در راستای ایجاد تغییر و تحولات مثبت با هدف تقویت تیم ایثار، این تیم بتواند امسال نخستین بار قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شود.

مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم با توجه به عملکرد بسیار خوبی که تیم ایثار در فصل گذشته بازی‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور داشت و در میان تعجب و حیرت تمام مدعیان توانست عنوان نایب قهرمانی را کسب کند، اجازه جدایی کادر فنی و بازیکنان این تیم را ندادند.

این در حالی است که تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در مدت دو فصل حضور در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به عنوان نماینده ورزش جانبازان و معلولین استان قم تاکنون دو سرمربی را در رأس کادر فنی خود دیده است که اولین نفر محمدرضا دستیار سرمربی حال حاضر تیم ملی جوانان کشورمان در مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان و دیگری نفر اول کادر فنی فعلی یعنی جواد شهره غلامی است.

ایثار قم در تعطیلی موجود بین دیدارهای فصل گذشته که در اسفند ماه به پایان رسید و فصل جدید که از آخرین روز مرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود، بر خلاف دیگر تیم‌های لیگ برتری تغییر چندانی در تیم خود ایجاد نکرده و با جواد شهره‌غلامی به عنوان سرمربی وارد لیگ برتر بسکتبال با ویلچر امسال می‌شود.

این سرمربی جوان تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را مسعود صابری به عنوان مربی، عبدالمحمد جعفری به عنوان مدیر فنی، رضا خلجی به عنوان تدارکات، محمدحسین بنازادگان به عنوان آنالیزور و یحیی ابطحی به عنوان سرپرست همراهی خواهند کرد.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور امسال نیز در مرحله مقدماتی چهار مرحله را پشت سر خواهد گذاشت تا از هر گروه مقدماتی دو تیم جواز حضور در مرحله پلی آف و سپس مرحله نهایی این فصل لیگ برتر را کسب کنند.

انتهای پیام/2258/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول