اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته جوانان فوتبال مازندران خبر داد

برگزاری لیگ برتر نونهالان فوتبال مازندران

مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال مازندران از برگزاری لیگ برتر نونهالان فوتبال استان مازندران خبر داد.

برگزاری لیگ برتر نونهالان فوتبال مازندران

علی خورشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری تصریح کرد: در صورت توجه و سرمایه‌گذاری بیشتر به تیم‌های پایه و جوانان، به طور حتم تیم‌های بزرگسالان نیز در لیگ برای کسب نتایج موفق‌تر می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری لیگ فوتبال و فوتسال در استان افزود: در حال حاضر لیگ فوتبال و فوتسال باشگاه‌های استان در رده‌های جوانان، نوجوانان، نونهالان و نوجوانان در استان فعال است.

خورشیدی با اشاره به سرمایه‌گذاری تمامی باشگاه‌ها در تیم‌های پایه گفت: در آغاز لیگ، باشگاه‌ها برای جذب بازیکن خوب و موثر مشکلی نخواهند داشت.

مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال مازندران در ادامه از برگزاری لیگ برتر نونهالان فوتبال استان خبر داد و اذعان داشت: در این فصل 12 تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند.

خورشیدی گفت: در گروه اول تیم‌های ایلیا بابل، دنیای گل عباس‌آباد، شهدای بابلسر، استعداد درخشان آمل، آرمین تنکابن و درخشان رویان حضور دارند.

وی درباره گروه دوم این رقابت‌ها اظهار داشت: در گروه دوم نیز تیم‌های شهید متولی ساری، شهدای امیرکلا، ستاره درخشان جویبار، شاهین جویبار و آتیه‌سازان قائمشهر و وحدت جویبار حضور دارند.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول