اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گرفتن فرصت یک هفته‌ای از فدراسیون

وضعیت حضور تیم هندبال اراک در مسابقات لیگ برتر مشخص می‌شود

رئیس هیئت هندبال استان مرکزی گفت: طی یک هفته آینده وضعیت حضور تیم هندبال اراک در مسابقات لیگ برتر مشخص خواهد شد.

وضعیت حضور تیم هندبال اراک در مسابقات لیگ برتر مشخص می‌شود

پرویز رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در دیداری که دقایقی پیش با مسئولان فدراسیون هندبال داشتیم، از آنها یک هفته فرصت گرفتیم تا وضعیت حضور تیم هندبال در مسابقات لیگ برتر را مشخص کنیم.

وی تصریح کرد: بیش از 17 سال است که شرکت هپکو از تیم هندبال اراک حمایت کرده، اما امسال به دلیل مشکلات اقتصادی قادر به حمایت از این تیم نیست.

رئیس هیئت هندبال استان مرکزی ادامه داد: شرکت هپکو در این سال‌ها حمایت خوبی از تیم و همکاری مناسبی با هیئت هندبال داشته است.

رضایی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان استان به این تیم خاطرنشان کرد: کم‌توجهی مسئولان استان به این تیم و نبود حمایت‌های مادی و معنوی آنان از این رشته از یک سو و مشکلات اقتصادی شرکت هپکو از سوی دیگر موجب شده که امروز مدیران این شرکت قادر به حمایت از این تیم نباشند و انصراف خود را از تیم‌داری در لیگ برتر اعلام کنند.

وی گفت: در تلاش هستیم با رایزنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار و نمایندگان مجلس بتوانیم زمینه ادامه حضور تیم هندبال در لیگ برتر را فراهم سازیم و برای تحقق این امر به شدت نیازمند حمایت مدیران و رسانه‌ها هستیم.

رئیس هیئت هندبال استان مرکزی تاکید کرد: تیم هندبال تنها رشته‌ای است که هم‌اکنون به عنوان نماینده استان در لیگ برتر حضور دارد و اگر مسئولان حمایتی از این تیم نداشته باشند، شاهد حذف این تیم لیگ برتری همچون بسکتبال خواهیم بود.

انتهای پیام/87002/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول