اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم:

فوتبال قم یکی از بهترین داوران را به لیگ برتر معرفی کرده است

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم گفت: کمیته داوران فوتبال قم امسال یکی از بهترین و با استعدادترین داوران را به بالاترین سطح لیگ فوتبال کشور یعنی لیگ برتر معرفی کرده است.

فوتبال قم یکی از بهترین داوران را به لیگ برتر معرفی کرده است

محمد فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: چهار هفته از بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سپری شده است و امیدواریم در 26 هفته باقی مانده شاهد بهترین قضاوت‌ها از سوی داوران فوتبال کشورمان باشیم.

وی از حضور علی صفایی به عنوان یکی از داوران توانمند و با استعداد فوتبال قم در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: این داور بعد از حضور در تیم داوری دو مسابقه لیگ دوازدهم، امسال نیز از هفته چهارم کار خود را در لیگ سیزدهم شروع کرد.

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم افزود: علی صفایی در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته چهارم از مسابقات دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تراکتور‌سازی تبریز در تیم داوری این بازی حضور داشت.

وی خاطرنشان کرد: این دو تیم در مهم‌ترین مسابقه هفته چهارم لیگ برتر در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و جدا از تمام هیجاناتی که برای اهالی فوتبال داشت، این بازی برای علاقمندان به فوتبال در قم حاوی یک اتفاق مهم و مسرت بخش بود و آن حضور علی صفایی در تیم داوری این دیدار است.

فرجی افزود: براساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، صفایی در تیم داوری بازی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز به عنوان داور ذخیره در کنار سعید مظفری‌زاده، حسن کامرانی‌فر و مجید ویشگاهی حضور داشت در حالی‌که ناظر این بازی محمدعلی فروغی بود.

وی یاد آور شد: علی صفایی در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز در دیدارهای گهر دورود با داماش گیلان و مس کرمان به عنوان داور چهارم حضور داشت و این هفته در لیگ سیزدهم نخستین قضاوت خود را انجام داد.

فرجی ادامه داد: تمام عوامل تیم‌ها اعم از مدیران، سرپرستان، مربیان و بازیکنان باید قبول کنند که اشتباه داور در برخی صحنه‌ها واقعاً غیر عمد و کاملا سهوی است بنابراین فوتبال روز دنیا را الگوی خود قرار داده و از اعتراض‌ها و برخوردهای ناهنجار با داوران پرهیز کنند.

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: متأسفانه وقتی می‌بینیم که اعضای تیم‌ها در اعتراض به نحوه قضاوت داوران به برخوردهای دور از شأن محیط سالم و پاک ورزش دست می‌زنند، نا‌خودآگاه تماشاگران نیز تحریک می‌شوند و فضایی در ورزشگاه‌ها ایجاد می‌شود که مطلوب نیست.

وی بیان داشت: داوران فوتبال ما واقعاً پاک هستند و هیچ یک از آن‌ها شرافت، اعتبار و آبرویی که سال‌ها با تلاش و سختی آن را به دست آورده‌اند هرگز با یک اشتباه عمدی از بین نمی‌برند، داوری جزیی از فوتبال است و ما باید به تصمیمات داوران احترام بگذاریم.

انتهای پیام/2258/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول