اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تنیس شهید صدوقی قم:

تیم شهید صدوقی قم لیگ برتر تنیس را نشانه گرفته است

سرمربی تیم تنیس شهید صدوقی قم گفت: بازیکنان ما با آمادگی کامل و روحیه بالا در تمرینات آماده‌سازی تیم، صعود به لیگ برتر تنیس را نشانه گرفته است.

تیم شهید صدوقی قم لیگ برتر تنیس را نشانه گرفته است

حسین لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بعد از اینکه زمان و مکان برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس مردان باشگاه‌های کشور مشخص شد، برنامه‌ریزی دقیقی برای انجام منظم تمرینات تیم انجام دادیم و تیم شهید صدوقی قم با انگیزه بالا آماده رقابت با حریفان می‌شود.

وی اضافه کرد: تمرینات تیم پیش از ماه مبارک رمضان در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز شده و این هفته در رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس مردان باشگاه‌های کشور که در شهرکرد برگزار می‌شود، با حریفان رقابت می‌کنیم.

سرمربی تیم تنیس شهید صدوقی قم ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشور قرار است رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس در روزهای پایانی مردادماه به میزبانی هیئت تنیس استان چهارمحال و بختیاری به انجام برسد.

وی تصریح کرد: مدت‌هاست با در اختیار داشتن امکانات و زمین خوب در مجموعه ورزشی شهید حیدریان در حال تمرین هستیم اما از زمانی که برنامه مسابقات به دستمان رسیده، تمرینات را منظم‌تر و با برنامه‌تر کرده‌ایم تا تیم پیش از آغاز رقابت‌ها به شرایط خوبی دست یابد.

لطفی یادآور شد: تیم شهید صدوقی بعد از موفقیت در کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی مسابقات لیگ دسته دوم تنیس مردان باشگاه‌های کشور در اردیبهشت‌ماه سال جاری با همان ترکیب نماینده استان قم در لیگ دسته اول تنیس کشور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این تیم به دلیل برخورداری از زمان مناسب تاکنون تمرینات خوبی برگزار کرده است، سعی کرده‌ایم بازیکنان تیم ابتدا از نظر جسمانی و سپس از نظر کارهای تکنیکی به شرایط مطلوب و ایده آل کادر فنی تیم برای رویارویی با حریفان برسند.

لطفی افزود: امسال پیکارهای قهرمانی لیگ دسته اول تنیس کشور با هدف مشخص شدن تیم‌های راه یافته به لیگ برتر تنیس، با شرکت تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر تنیس کشور از روز بیست و دوم مرداد‌ماه به میزبانی هیئت تنیس چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم تنیس شهید صدوقی قم اظهار داشت: تیم‌های هیئت تنیس زنجان، سازمان پارک‌ها و فضای سبز کرج، نماینده خوزستان، آبی پوشان تبریز، شهید صدوقی قم، رویین صافی تهران، امیران شهرکرد، فرش اردهال کاشان، زر خاک شمال بابل و داراب ساری مدعی صعود به لیگ برتر هستند.

انتهای پیام/2258/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول