اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان شمالی:

دفاع مقدس چراغ راهی برای ملت ایران است

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی از دفاع مقدس به عنوان چراغ راهی برای ملت ایران اسلامی یاد کرد.

دفاع مقدس چراغ راهی برای ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس خراسان شمالی، سیف‌الله مطلبی در نشست ستاد گرامیداشت سی و سومین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس نمودار افتخارات برجسته مردم ایران بوده که به طور حتم بعد از به ثمر رسیدن انقلاب و تشکیل نظام جمهوری اسلامی هیچ رویدادی به عظمت دفاع مقدس نیست.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نفیس‌ترین نگین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است، گفت: این مقطع یادآور خون‌های پاک و مقدسی بوده که در پای درخت انقلاب ریخته شده و شهدا با این ایثارگری خود نظام اسلامی را در مقابل دشمنان بیمه کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس خراسان شمالی هم در این نشست از ساماندهی 100 برنامه ویژه و تخصصی و همچنین 20 برنامه مشترک و عمومی در استان به همین مناسبت خبر داد.

سعادت جلال‌دوست با بیان اینکه رژیم عراق تا آغاز جنگ تحمیلی 563 مورد تجاوز زمینی، 221 مورد تجاوز هوایی و 24 مورد تجاوز دریایی به سرزمین ایران اسلامی داشت، گفت: دفاع مقدس ملت ایران در برابر تجاوز همه جانبه دشمنانش، برگ زرینی در تاریخ حماسه و افتخار آفرینی ملت بزرگ و مقاوم ایران است.

انتهای پیام/63002/‌ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول