اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته خبرنگار در همدان:

دومین همایش رسانه‌ای دفاع مقدس با عنوان «خبرنگار حماسه» برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار دومین همایش رسانه‌ای دفاع مقدس از منظر رسانه‌ها با عنوان «خبرنگار حماسه» در همدان برگزار می‌شود.

دومین همایش رسانه‌ای دفاع مقدس با عنوان «خبرنگار حماسه» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، بهروز عدالتی اظهار داشت: این همایش استانی به بررسی چگونگی نقش رسانه‌ها در حفظ و نشر ارزش‌های از منظر دفاع مقدس و عملکرد فعالان رسانه‌ای استان در این بخش در سال 91 و مقایسه آن با سال ‌های 89 و 90 می‌پردازد.

وی افزود: این همایش استانی که قرار بود به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شود به دلیل تعدد برنامه‌های در نظر گرفته شده برای خبرنگاران و بنا به درخواست رئیس خانه مطبوعات استان در روز پنجشنبه 24 مرداد ماه سال جاری و با هدف تبیین نقش رسانه‌ها در انعکاس هرچه بهتر فرهنگ دفاع مقدس به نسل حاضر، گرامیداشت یاد شهدای عرصه خبر و تقدیر و تشکر از فعالان رسانه‌ای مرتبط با این اداره کل برگزار می‌شود.

عدالتی یادآور شد: رسانه‌ها در بیان اطلاعات و اخبار در زمان دفاع مقدس پیشتاز بوده و نقشی اساسی را برای اطلاع‌رسانی از این جنگ نابرابر در دنیا ایفا می‌کردند که با توجه به این موضوع اصحاب رسانه‌ در زمان حال وظیفه دارند دفاع مقدس را در تمام زوایا شناخته و با روش‌های حرفه‌ای و درست آن را به جامعه نیز بشناسانند.

وی تصریح کرد: در این راستا آثار بیش از 48 رسانه شامل روزنامه‌های سراسری و محلی، نشریات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و سایت‌ها در این همایش مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خاطرنشان کرد: در این مراسم برنامه‌های ویژه‌ای به منظور تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های فعال در حوزه دفاع مقدس، ایثار و شهادت که در سال 91 بیشترین فعالیت را در این حوزه داشته‌اند، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89024/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول