اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

خلاف مسیر شهدا عمل نکنیم/ نیاز جامعه به غیرت رزمندگان دفاع مقدس

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با تأکید بر این نکته که عکس شهدا همیشه در مقابل دیدگان ماست، گفت: انشاالله خلاف نگاه و مسیر شهدا عمل نکنیم.

خلاف مسیر شهدا عمل نکنیم/ نیاز جامعه به غیرت رزمندگان دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر امروز در یادواره 72 شهید شهر سرکان با تسلیت شهادت حضرت علی(ع)، اظهار داشت: مولای متقیان حضرت علی(ع) توانستند مکتب بزرگی را پایه‌گذاری کنند که مکتب انسان‌ساز و رهایی‌بخش است.

وی از واژه شهادت در مکتب الهی اسلام به عنوان یک واژه بسیار والا و ارزشمند یاد کرد و گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «کسانی که جان و مالشان را در راه خدا هدیه می‌دهند، با خدا معامله کردند که بهای آن بهشت است».

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان قرآن کریم را بهترین راهنما برای سعادت بشر دانست و ابراز داشت: پروردگار برای حفظ این دین برنامه‌ای طراحی کرده که آن را از مخاطرات و کینه‌توزی دشمنان صیانت کند.

وی مکتب شهادت عامل صیانت از دین اسلام خواند و تصریح کرد: شهادت ماندگاری و حفظ دین را تضمین کرده است، به صورتی که ما امروز می‌بینیم بعد از 1400 سال این احکام نورانی و انسان‌ساز کامل و جامع امروز به دست ما رسیده است.

قاسمی‌‌فرزاد امام خمینی(ره) را احیا‌گر اسلام ناب محمدی(ص) معرفی و تأکید کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران با تأسی از حرکت امام حسین(ع) توانست دین مبین اسلام را در جهان گسترش دهد.

وی بیان کرد: ایثار و ازخودگذشتگی فرزندان این سرزمین توانست حاکمیت و تمامیت ارضی کشور را در برابر دشمنان حفاظت کند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان فرهنگ شهادت را مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مقابل ابرقدرت‌های دنیا دانست و اذعان کرد: اگر فرهنگ شهادت نبود دوام و قوام نظام ما امروز حفظ نمی‌شد، پس باید این فرهنگ برای همه نسل‌ها تبیین و فرهنگ‌سازی شود.

وی با اشاره به اینکه همه ما در قبال خون شهدا مسئول هستیم، تاکید کرد: همه ما مکلفیم که در زنده ‌نگه‌ داشتن یاد و نام شهیدان کوشا باشیم.

قاسمی‌فرزاد برگزاری یادواره شهدا را احیاکننده یاد و خاطر رشادت‌ها، غیرت و مردانگی دانست و تصریح کرد: جامعه امروز ما نیاز مبرم به غیرت و جوانمردی مردان و زنان هشت سال دفاع مقدس برای مقابله با نفوذ فرهنگ و سبک زندگی غربی را دارد.

وی در سخنان خود از شهیدان به نام اسطوره‌های بی‌مثال تاریخ نام برد و هر شهید را چراغ راهنمایی فروزان برای رسیدن به مقصد و قرب الهی خواند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان پیروی محض از ولی فقیه را نخستین و مهمترین توصیه مؤکد شهدا برای مصون ماندن ما از همه توطئه‌ها دانست.

وی با تأکید بر این نکته که عکس شهدا همیشه در مقابل دیدگان ماست، گفت: انشاالله که ما خلاف نگاه و مسیر شهدا عمل نکنیم.

انتهای پیام/89010/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول