اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طرح بیعت یک با حضور رسانه‌ها برگزار شد

خبرنگاران افسران جنگ نرم

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه افسران اصلی جنگ نرم به شمار می‌روند چرا که افکار و قلم آن‌هاست که در جامعه آگاهی و بصیرت ایجاد می‌کند.

خبرنگاران افسران جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلام‌عسگر کریمیان ظهر امروز در اولین نشست استانی طرح بیعت یک با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مسئولان روابط عمومی‌ها در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت:‌ ما در میدان عظیم نبرد حق و باطل دشمن را تمام عیار به زانو در‌آوردیم و همانند جنگ هشت ساله قطعاً در جنگ نرم نیز به پیروزی واقعی دست پیدا می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه جنگ سخت آزمون بسیار بزرگی را تجربه کردیم و در این آزمون با تکیه بر خداوند و توسل به فرهنگ عاشورایی به پیروزی بزرگی دست پیدا کرده و در جنگ اطلاعاتی نیز که همچنان با دشمن درگیر هستیم پیروزی واقعی از آن ما خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: در جنگ نرم ما امروز به شدت با دشمن سرشاخ شده‌ایم و تمام تلاشمان بر این است که در این میدان که دشمن سعی می‌کند آرام و خزنده اهدافش را پیاده کند، به توفیق واقعی دست پیدا کنیم.

کریمیان گفت: در این نبرد تنها اسرایی که سعی می‌کنند به مانند آن‌ها فکر کرده و در حقیقت آن‌ها را یاری کنند اسرای جنگ نرم هستند که ممکن است در دام و تله دشمن حتی به نفع آن‌ها قدم بردارند.

این مسئول عنوان کرد: ‌نقش رسانه‌ها در این جنگ نرم بسیار خطیر و حساس است و اگر در اطلاع‌رسانی و بصیرت‌افزایی واقعی عمل نکرده و وارد میدان نشوند ممکن است با شکست و نارسایی روبرو شوند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم یاد کرد و بیان داشت: همانگونه که در جنگ سخت افسران و فرماندهان میدان‌داری کرده و سکان هدایت و رهبری را عهده‌دار بودند و با حرکت و تدبیر خود نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کردند در عرصه جنگ نرم نیز این خبرنگاران و رسانه‌ها هستند که به عنوان هادیان و فرماندهان صحنه وارد کارزار شده‌اند.

کریمیان افزود: این تعارف نیست که بخواهیم اصحاب رسانه را افسران این میدان بنامیم بلکه واقعیتی است که همه باید قبول کرده و به آن اذعان داشته باشیم.

وی مهمترین شاخصه فرماندهان جنگ نرم را مجهز شدن به تزکیه نفس، اخلاص عمل، مقابله با هواهای نفسانی، تکیه بر خداوند، تاسی به فرهنگ عاشورایی، علوی و پیروی از منویات ولی امر زمان توصیف کرد و تصریح کرد: اگر به چنین مظاهری زیبنده خبرنگاران و اصحاب رسانه زینت داده شود قطعاً‌ نقش حساس و حیاتی خود را در این عرصه به خوبی انجام خواهند داد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با قدردانی از اولین تجمع خبرنگاران و اهالی رسانه در قالب بیعت یک ادامه داد: بسیج رسانه قطعاً‌ همپا با صاحبان تریبون و خبرنگاران و روزنامه‌نگاران به وظیفه خطیر خود در حمایت از این قشر ادامه خواهد داد که امیدواریم در قالب این مجموعه حرکت‌های اساسی و زیر‌بنایی را در حمایت از ارزش‌های دینی، معنوی و متعالی شاهد و ناظر باشیم.

کریمیان گفت: در هیاهوی رسانه‌های غربی که گاه غیر‌منصفانه مسائل و موضوعاتی را مطرح می‌کنند آنچه که رسانه‌های ما باید انتقال دهنده این اصل و اصالت باشند آن است که اجازه ندهند میدان اطلاع‌رسانی و رسانه‌ها و تبلیغات میدان تاخت و تاز و حرکت‌های نامیمون باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که برای اولین بار به همت بسیج رسانه سپاه استان اردبیل برگزار شد نماهنگی با محوریت سبک ایرانی که دربرگیرنده فرمایشات ارزنده مقام معظم رهبری در این زمینه بود به نمایش در‌آمد.

انتهای پیام/62001/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول