اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود:

ایران امروز به شدت دچار تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود گفت: ایران امروز به شدت دچار تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است و باید مطابق با این تهاجم، واکنش نشان دهیم.

ایران امروز به شدت دچار تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عصر امروز هم‏زمان با روزهای پرخیر و برکت قدر، اعضای کانون بسیج هنرمندان شاهرود با خانواده جانباز هنرمند، داود علی‏ آبادی دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور بیش از 35 نفر از اعضای کانون بسیج هنرمندان شاهرود در منزل این جانباز هنرمند برگزار شد، مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود ابراز داشت: امروز اینجا حضور پیدا کردیم تا خاطرات جوان 25 سال پیش را که جانش را برای امنیت امروز گذاشت، بشنویم.

عباس اعتماد ضمن تأکید بر استفاده بیشتر از لیالی قدر افزود: در این دوران که ما دچار تهاجم فرهنگی و جنگ نرم هستیم، هر روز تکنولوژی پیشرفت می‏کند و باید از آن استفاده درست داشته باشیم؛ باید خود را مسلح کنیم و نماز بهترین وسیله برای مسلح کردن است.

داود علی ‏آبادی، جانباز 30 درصدی در این دیدار پس از ذکر خاطرات زمان جنگ گفت: با خدا معامله کرده ‏ام؛ از زندگی‏ ام عقب افتادم ولی از اینکه در جنگ شرکت کردم، پشیمان نیستم.

وی خطاب به حاضران افزود: قدر زندگی و جوانی‏تان را بدانید و تحصیلاتتان را ادامه دهید؛ راه شهدا را طی کنید؛ وصیت‏شان را اجرا کنید.

داود علی‏ آبادی که یک جانباز هنرمند است، دو فرزند دارد و در سن 18 سالگی دچار آسیب در ناحیه پا و اعصاب شده است.

انتهای پیام/2249/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول