اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان مطرح کرد

تضعیف ارزش‌های دینی و مذهبی از مهمترین اهداف جنگ نرم

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم اقتدار نظام را مورد هدف قرار داده است، گفت: سپاه در این راستا طرح روشنگری را با هدف آگاهی‌بخشی آغاز کرده است.

تضعیف ارزش‌های دینی و مذهبی از مهمترین اهداف جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد (ع)، محمد مارانی گفت: در جنگ سخت دشمن قابل رویت و شناسایی است، اما در جنگ نرم دشمن غیر قابل رویت است و با استفاده از تکنولوژی‌هایی همچون ماهواره، اینترنت، شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی بر پیشرفت‌ها و نقاط قوت کشور تاثیر می‌گذارد و به همین دلیل افراد جامعه از تهدیدهای دشمن در هیچ کجا در امان نخواهند بود، حتی در خانه‌هایشان.

مارانی بیان داشت: سپاه پاسداران در راستای مقابله با تهدیدهای دشمن دو موضوع را در دستور کار قرار داده است، اول اینکه با آگاهی دادن به خانواده‌ها و جوانان طرح روشنگری را آغاز کرده است، دوم اینکه تفسیر سخنان مقام معظم رهبری تحت عنوان گفتمان ولایت با محوریت دشمن‌شناسی و راه‌های مقابله با آن را به جوانان شروع کرده است.

وی گفت: تضعیف جایگاه ولایت فقیه، سپاه پاسداران، بسیج، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، علما، دانشمندان، هنرمندان، کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و مذهبی و تخریب بنیان خانواده از مهمترین اهداف جنگ نرم است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان یادآور شد: ماه رمضان و به خصوص شب‌های قدر بهترین فرصت برای خودسازی است و اگر جوانان ایمان خود را تقویت کنند، بهترین سلاح را برای مقابله با جنگ نرم دشمن در دست خواهند داشت.

مارانی اضافه کرد: آموزش قرآن، روخوانی، تفسیر، اخلاق و استفاده از روحانیون و قاریان از مهمترین فعالیت‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان در بین کارکنان سپاه است.

وی گفت: در پایگاه‌های مقاومت بسیج استان بیش از 3 هزار بسیجی در قالب طرح صالحین آموزش‌های قرآنی را تا پایان ماه مبارک رمضان فرا خواهند گرفت، همچنین مراسم افطاری برای خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار خواهد شد.

مارانی در پایان گفت: امروزه به لطف رهنمودهای ولی فقیه و حفظ وحدت توسط مردم شیعه و سنی جمهوری اسلامی مقتدرترین کشور در جهان است.

انتهای پیام/2310/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول