اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی بوشهر:

فضای سایبری اصلی ترین ابزار جنگ نرم دشمنان است

جانشین انتظامی استان بوشهر فضای سایبری و سوء استفاده از آن را از اصلی‌ترین ابزار جنگ نرم دشمنان نام برد.

فضای سایبری اصلی ترین ابزار جنگ نرم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علیرضا رزمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروزه دشمنان سعی می‌کنند با استفاده از ابزارها و تکنولوژی‌های جدید در راستای اهداف پلید خود قدم بر دارند.

رزمی اظهار کرد: جرایم سایبری و اینترنتی ازنمونه‌های بارز جنگ نرم دشمنان بوده که واقعیت‌ها را خلاف حقایق در فضایی مجاز نشان می‌دهد، که بایستی در این رابطه راهکار اساسی اندیشیده شده، چرا که این‌گونه جرائم باجرایم سنتی فرق اساسی دارد.

وی آگاه‌سازی و ارتقاء دانش اینترنتی را اصلی‌ترین گام در راستای پیشگیری از جرائم اینترنتی نام برد و گفت: سوء استفاده از فضای مجازی به عنوان بهترین ابزار برای اجرائی کردن حربه دشمنان است ، در ادامه وی اظهارداشت: هوشیاری مردم و رعایت توصیه‌ها و هشدارهای پلیس فتا در راستای حفاظت و صیانت در مقابل این خطرات و تهدیدات می‌تواند موثر باشد.

این مقام مسئول لازمه استفاده صحیح از این فناوری روز دنیا و تبدیل شدن آن به فرصت در کشور را نیازمند ارتقاء دانش مورد نیاز و داشتن تخصص‌های لازم کاربران برای ورود و استفاده از این فضا بر شمرد.

جانشین انتظامی بوشهر با بیان اینکه تهدید اصلی در فضای مجازی ناآگاهی و عدم شناخت کاربران به مخاطرات و تهدید‌ها و آسیب‌های این فضا است افزود: ارتقاء سطح علمی پلیس در این زمینه می‌تواند بسیاری از تهدید‌های دشمنان را نقش برآب کند.

انتهای پیام/66006/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول