اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه رودهن:

تشکل‏های فرهنگی و سیاسی دانشگاهی افسران جنگ نرم هستند

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن گفت: تشکل‏های فرهنگی و سیاسی دانشگاهی افسران جنگ نرم هستند و جایگاه مهمی در عرصه فرهنگی و علمی دارند.

تشکل‏های فرهنگی و سیاسی دانشگاهی افسران جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، حجت‏الاسلام محمدابراهیم سراج در جلسه تودیع و معارفه نماینده تشکل سیاسی اسلامی واحد رودهن که عصر یکشنبه با حضور مجتبی اکبری، مدیرکل تشکل‏های سیاسی اسلامی و مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: در بخش‏های مختلف دانشگاه به ویژه امور آموزشی، فرهنگی، عمرانی و ... در سال‏های اخیر شاهد موفقیت‏های چشمگیری بودیم.

وی تصریح کرد: جامع‏شدن دانشگاه نیاز به تلاش و پیگیری داشت که بی‏وقفه دنبال کار گرفته و به نتیجه رسانده شد.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن اذعان داشت: تشکل‏های فرهنگی و سیاسی در دانشگاه اهمیت فوق‏العاده‏ای دارد؛ در واقع، می‏توانیم بگوییم که جاهایی مثل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی مراکز ستادهای فرماندهی هستند.

سراج افزود: آنهایی که باید در صف عمل کنند؛ آنهایی که در صحنه‏اند؛ داخل دانشجویان و با آنها هستند، هم سن و سال دانشجویان هستند، بهتر آنها را می‏شناسند و نیازهای آنها را متوجه می‏شوند، تشکل‏های دانشجویی هستند.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن در پایان اضافه کرد: در واقع، در رأس افسران جنگ نرم، تشکل‏های فرهنگی و سیاسی بوده که کارشان بسیار مهم است.

انتهای پیام/2568/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول