اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان خبر داد

مقابله بسیج کارمندان با جنگ نرم دشمن/ حضور کارمندان در عرصه‏‌های مجازی و سایبری

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان از مقابله بسیج کارمندان با جنگ نرم دشمن در قالب برنامه‏‌هایی مدون خبر داد و گفت: حضور کارمندان در عرصه‌‏های مجازی و سایبری تقویت می‏‌شود.

مقابله بسیج کارمندان با جنگ نرم دشمن/ حضور کارمندان در عرصه‏‌های مجازی و سایبری

محمد نوروزیان امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان در تشریح اهم اهداف سازمان بسیج کارمندان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: تلاش برای جذب حداکثری و تشکیل ارتش ده‏‏‌ها میلیونی هدف نخست و اصلی بسیج است.

وی تصریح کرد: مقابله با جنگ نرم دشمن و برنامه‏‌های منسجم تربیتی نیز در دستور کار سازمان بسیج کارمندان استان سمنان قرار دارد و طرح تعالی صالحین و عمق‌‏بخشی داخلی فعالیت‏‌ها هم پیگیری می‏‌شود.

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان افزود: تلاش برای فضاسازی ارزشی در دستگاه‏‌های اداری، ترویج فرهنگ و ارزش‏های دفاع مقدس در قالب برگزاری یادواره‏‌های شهدا، اردوهای مؤثر راهیان نور و . . . و تلاش برای حضور در عرصه‏‌های مجازی و سایبری نیز با جدیت دنبال می‏‌شود.

نوروزیان با بیان اینکه باید دانست که اقشار متعدد در بسیج به دنبال چه هدف و آرمانی هستند، اضافه کرد: نهادینه کردن اهداف و آرمان‏های والای انقلاب مهم‏ترین هدفی است که در بسیج باید دنبال شود.

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان با اشاره به اینکه بیانات اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان، اساتید دانشگاه و مسئولان نظام بسیار مهم بوده و باید به آنها به خوبی توجه شود، گفت: سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در هر زمینه‏‌ای به عنوان چراغ و راهنمای کار عمل می‏‌کند و باید از آنها به خوبی بهره‏‌گیری شود.

نوروزیان با بیان اینکه سخنان رهبری در دیدارهای قشری مخاطبان عمومی دارد و همه جامعه می‌‏توانند از آن استفاده کنند، اضافه کرد: باید در مقابل نعمت ولایت فقیه همواره شکرگزار بود؛ چرا که بیانات رهبری بهترین چراغ راه برای همه مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان نظام در روز 30 تیر امسال گفت: معظم‌‏له در دیدار با مسئولان نظام، مسائل متعددی را مطرح کردند که بیانات ایشان در ارتباط با مدیریت کشور بسیار حائز اهمیت است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان افزود: انتخاب جهت درست در برنامه‏‌ها و فعالیت‏‌ها مهم‏ترین مسئله‏‌ای بود که رهبری بدان اشاره داشتند و باید دانست که انتخاب جهت درست و تدوین شاخص‏ه‌ای مطلوب ما را از مقصد دور نمی‌‏کند و توصیه رهبری توجه به این اصل مهم است.

نوروزیان همچنین به‌‏کارگیری همه ابزارهای در اختیار را نکته دوم مورد اشاره در این سخنان بیان کرد و گفت: نیروها و امکانات موجود باید به درستی استفاده شود و از آنها در جهت رسیدن به اهداف و سیاست‏های کلی مدنظر نظام اسلامی بتوان بهره گرفت.

وی افزود: نگاه به اولویت‏ها نیز توصیه سوم رهبری در این دیدار بود که با توجه به حجم سنگین کارها و وقت‏‌گیر بودن فعالیت‏ها باید به آن توجه شود و همواره برای اینکه جهت‏‌گیری ما درست بوده و بتوانیم از همه ابزارها و ظرفیت‏ها استفاده کنیم، اولویت‏‌بندی حرف نخست را می‏زند.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول