اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط استاندار قزوین

برگزارکنندگان مسابقات کشوری قرآن عترت و نماز قزوین تجلیل شدند

استاندار قزوین از مسئولان مربوطه برگزاری سی و یکمین مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در قزوین تقدیر و تشکر کرد.

برگزارکنندگان مسابقات کشوری قرآن عترت و نماز قزوین تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عجم استاندار قزوین صبح امروز در افتتاح سی و یکمین مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز که در سالن ورزشی شهید رجایی دانشگاه پیام‌نور برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزان باید به محتوا و مفاهیم قرآن کریم توجه بیشتری کنند تا با بهره‌مندی از معانی این کتاب آسمانی بتوانند دستورات الهی را در زندگی انجام دهند.

احمد عجم به زندگی قاریان و حافظان اشاره کرد و گفت: برخی از آنان با تدبر و تعقل در معانی قرآن کریم توانستند به موفقیت‌های خوبی برسند که تحقق این امر باید الگویی برای قشرهای مختلف جامعه در تعلیم قرآن کریم تبدیل شود.

استاندار قزوین ادامه داد: دانش‌آموزان قرآنی با الگوگیری درست از قاریان و حافظان موفق می‌توانند مسیر پیشرفت و موفقیت را در زمان کوتاه‌تری در زندگی طی کنند.

عجم با اشاره به اینکه مردم شهر قزوین ولایت‌مدار و مؤمن هستند، بیان کرد: دانش‌آموزان با بازدید از آثار باستانی، تاریخی، فرهنگی و زیارتی این شهر می‌توانند بیشتر با آداب مردمان و آثار این شهر آشنا شوند.

وی اذعان کرد: شرکت‌کنندگان دانش‌آموز در سی و یکمین مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در آموختن و یادگیری قرآن کریم همت و تلاش مضاعفی کردند تا توانسته‌اند به این مرحله از مسابقات راه یابند.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه دانش‌آموزان قرآنی توانسته‌اند هوشمندانه و آگاهانه مسیر زندگی‌ خود را به درستی انتخاب کنند، اضافه کرد: آنان در سن نوجوانی که بهترین دوران زندگی هر فردی است موفق به برقراری پیوند مستحکم با قرآن، نماز و عترت شدند که این مهم موفقیت بزرگی برای آنان محسوب می‌شود.

عجم با اشاره به اینکه معلمان و استادان در آموزش دانش‌آموزان قرآنی تلاش کردند، عنوان کرد: خداوند متعال به آنان اجر و پاداش عظیمی را در دنیا و آخرت عطا می‌کند.

این مسئول یادآور شد: دانش‌آموزان باید به وظایف خود در زیر پرچم نایب امام زمان (عج) عمل کنند تا بتوانند در زمینه‌سازی حضور این امام بزرگوار در جامعه اسلامی نقش‌آفرینی کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه شورای عالی قرآن قزوین در برگزاری سی و یکمین مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز تلاش مضاعفی کرده است، بیان کرد: از زحمات این شورا در برگزاری این مسابقات تشکر می‌کنیم.

عجم از مسئولان مربوطه برگزاری سی و یکمین مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در قزوین تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/77009/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول