اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت پالایش گاز فجر جم عنوان کرد

لزوم گسترش فعالیت‌های قرآنی در شهرک‌های مسکونی جم

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر (عج) شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: با توجه به تهاجم‌های عظیم فرهنگی دشمنان گسترش فعالیت‌های قرآنی در شهرک‌های مسکونی جم از عواملی است که مسئولان شرکت پالایش گاز فجر جم باید به‌صورت جدی به آن توجه کنند.

لزوم گسترش فعالیت‌های قرآنی در شهرک‌های مسکونی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالحسین زمانی ظهر امروز در دیدار با مسئولان شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد ارائه خدمات گسترده‌ای در این شهرستان بوده‌ایم و صنایع مستقر در منطقه نقشی تاثیرگذار در افزایش سطح خدمات داشته‌اند.

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت پالایش گاز فجر جم خاطرنشان کرد: تلاش به‌منظور توسعه زیرساخت‌ها و خدمات فرهنگی جامعه از ضروریاتی است که تمامی مدیران اجرایی و مسئولان در هر رده و مقامی باید به آن توجه داشته باشند.

زمانی بیان داشت: شرکت پالایش گاز فجر جم در سال‌های اخیر توجه خاصی به برنامه‌های فرهنگی داشته و همکاری مدیران این مجموعه با بسیج ملموس و محسوس بوده و از تلاش‌های ایشان تقدیر می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در چند سال گذشته تعامل و همکاری بسیار خوبی از سوی مدیریت شرکت پالایش گاز فجر جم و همکاران صورت گرفته و امروز موفقیت‌های ارزشمند و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و عقیدتی بسیجیان مرهون پشتیبانی این عزیزان است.

این مسئول حمایت‌‎های صورت گرفته را عامل اصلی گسترش فعالیت‌های بسیج در این شرکت دانست و اذعان داشت: امیدواریم تعامل، همکاری و حمایت مسئولان این شرکت در سال‌های آتی نیز تداوم داشته باشد.

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت پالایش گاز فجر جم عنوان کرد: حمایت مسئولین شرکت پالایش گاز فجر جم از برنامه‌های متنوع قرآنی در دارالقران شهرک‌های مسکونی به دلیل استقبال گسترده ساکنین از اقدامات مهمی است که شاهد آن بوده‌ایم و باید تداوم یابد.

زمانی بر لزوم گسترش فعالیت‌های قرآنی در شهرک‌های مسکونی تاکید کرد و گفت: پالایشگاه فجر جم برای حمایت همه‌جانبه از برنامه های قرآنی و رفع موانع توسعه هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی همیشه آمادگی دارد.

وی افزود: باید روند اجرایی دوره آموزشی قرآن کریم برای خردسالان و بزرگسالان و همچنین دیگر موضوعات مربوطه جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر در آینده مورد ارزیابی و بررسی جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/2451/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول