اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز صورت می‌گیرد

برگزاری دومین جشنواره قرآن و اذان در سپیدان

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: دومین جشنواره قرآن و اذان ویژه دانش‌آموزان کانون‌های فرهنگی تربیتی دائم مقطع راهنمایی و دبیرستان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی امروز و فردا در سپیدان برگزار می‌شود.

برگزاری دومین جشنواره قرآن و اذان در سپیدان

سید عبدالعلی سعادت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در این دوره از مسابقه‌ها 300 دختر و پسر دانش‌آموز سراسر استان فارس در رشته‌های صوت، حفظ، قرائت، ترتیل و اذان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: در هر گروه سه دختر و پسر برگزیده به مسابقه‌های کشوری که دوم شهریور ماه امسال، پسران در اصفهان و دختران در بوشهر برگزار می‌شود، به رقابت می‌پردازند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی فارس از برگزاری مسابقه‌های سرود با حضور 200 دانش‌آموز در قالب 12 گروه سرود از 12 شهرستان در کانون‌های فرهنگی دائم برای اعزام به مسابقه‌های کشوری در روزهای 23 و 24 مرداد ماه جاری در شیراز خبر داد و افزود: جشنواره ورزشی دختران در رشته‌های والیبال و تنیس در شیراز و پسران نیز در شهرستان سپیدان در رشته فوتسال و تنیس با حضور 400 نفر از ورزشکاران، همزمان در روزهای سی‌ام مرداد ماه تا یکم شهریور ماه برگزار می‌شود.

سعادت بیان داشت: نفرات برگزیده دختر و پسر به مسابقه‌های کشوری که در روزهای نهم تا سیزدهم شهریور ماه، دختران در بوشهر و پسران در اصفهان برگزار می‌شود، به رقابت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی فارس، 9 هزار دانش‌آموز در کانون‌های موقت و دائم این نهاد، در رشته‌های هنری، فرهنگی، صنابع دستی، تربیتی، اعتقادی و ورزشی ثبت نام کرده‌اند و مشغول فعالیت هستند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد فارس ابراز داشت: در حال حاضر این کمیته دارای 12 کانون دائم و 20 کانون موقت است که مشغول ارائه خدمات به دانش‌آموزان زیر پوشش هستند.

انتهای پیام/‌2448/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول