اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

جنایات رخ داده در کشورهای اسلامی به‌دلیل قرائت نادرست از قرآن است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: کشتارهایی که با نام اسلام اتفاق می‌افتد، وظیفه مسلمانان واقعی را سنگین می‌کند و هر قرائتی از قرآن درست نیست.

جنایات رخ داده در کشورهای اسلامی به‌دلیل قرائت نادرست از قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه کارگاه آموزش تمهیدی حج ویژه روحانیان اهل‌سنت استان‌های کرمانشاه و کردستان در حسینیه هتل گلایول شهر کرمانشاه بیان داشت: ما مسلمانان از یک سرمایه فوق‌العاده ارزشمند برخوردار هستیم که در دنیا همانندی ندارد.

امام جمعه کرمانشاه بهره‌مندی مسلمانان از سفره گستره اسلام را موجب بی‌نیازی عنوان کرد و افزود: تا زمانی‌که سر سفره رسول خدا (ص) نشسته‌ایم، مشکلی وجود نخواهد داشت.

علما خاطر نشان کرد: در هر بعدی که وارد شویم، قرآن برای ما و در تمام زمان‌ها و مکان‌ها مطالب ارزشمند و نجات‌بخشی دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید از رسول خدا (ص) درس بگیریم، تصریح کرد: رسول خدا (ص) توانست اسلام را در جهان گسترش بدهد و این درس ارزشمندی برای ماست.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: آموزه‌های اسلام مبتنی بر فطرت و فطرت مبتنی بر توحید است، لذا با مفاهیم ارائه شده توسط غرب قابل قیاس نیست.

علما حج و سایر عبادت‌ها و دستورات دین اسلام را مبتنی بر فطرت دانست و بیان داشت: دستورات دین اسلام با گذشت زمان و سلیقه‌ها عوض نمی‌شود و مقام معظم رهبری بر سبک زندگی اسلامی و قرآنی تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز باید اسلام را خوب بشناسیم، عنوان کرد: کشتارهایی که با نام اسلام اتفاق می‌افتد، وظیفه مسلمانان واقعی را سنگین می‌کند و هر قرائتی از قرآن درست نیست.

علما با تاکید بر هوشیاری و موضع‌گیری منطقی مسلمانان، توطئه‌های دشمنان را عاملی برای به آشوب کشاندن کشورهای اسلامی و به انحراف کشاندن اسلام توصیف کرد.

امام جمعه کرمانشاه اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا را فوق‌العاده دانست و تاکید کرد: ایران اسلامی الگوی کشورهای دیگر قرار گرفته و هراس آمریکا از توانمندی ایران است.

علما ابراز داشت: باید پیام اسلام ناب محمدی را به سراسر دنیا برسانیم و هر چه عمیق‌تر به اسلام نگاه کنیم، نتایج و برکات آن بیشتر و بهتر خواهد بود.

انتهای پیام/2700/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول