اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح جزء خوانی قرآن کریم کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

اهداء بیش ‌از 200 جلد نهج‌البلاغه به برگزیدگان و دست‌اندرکاران قرآنی در یاسوج

سخنگوی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از اهداء بیش‌ از 200 جلد نهج‌البلاغه به برگزیدگان و دست‌اندرکاران طرح جزء خوانی قرآن در یاسوج خبر داد.

اهداء بیش ‌از 200 جلد نهج‌البلاغه به برگزیدگان و دست‌اندرکاران قرآنی در یاسوج

رامین چرومی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برگزاری مسابقات جزء‌ خوانی قرآن کریم در مصلای یاسوج اشاره کرد و گفت: طرح جزء خوانی قرآن کریم همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 17:30 عصر شروع و تا 19 عصر برگزار شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که همه ساله استقبال از طرح جزء‌خوانی در سطح استان گسترده و رضایت‌بخش بود،اذعان کرد: امسال و به منظور نشاط و پویایی در بین شرکت‌کنندگان هر روز از بین شرکت‌کنندگان نیز برگزیدگانی مشخص می‌شد.

این مسئول در کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: طرح جزء‌خوانی قرآن کریم هر روزه با قرائت یک جزء از قرآن کریم به صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش شد و به دلیل پوشش خبری کامل طرح از صدا و سیمای استان و دیگر اصحاب رسانه و خبرنگاران تشکر و قدردانی داریم.

چرومی با تاکید بر این‌که در مراسم جزء خوانی قرآن امسال در مصلای یاسوج هر روزه به چهار نفر از برگزیدگان مسابقه فرهنگی هدیه فرهنگی اهدا ‌شد، گفت: بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته به دست‌اندرکاران و برگزیدگان بیش‌از 200 جلد نهج‌البلاغه اهدا شد.

وی، در بخشی دیگر از سخنان خود به توزیع کتاب حفظ موضوعی قرآن کریم در سطح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: بیش از هزار جلد کتاب حفظ موضوعی قرآن کریم در استان توزیع شد که شامل 300 موضوع از آیات اعتقادی، فروع‌ دین و اخلاق می‌باشد.

سخنگوی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به اهداف توزیع این کتاب اشاره کرد و گفت: کتاب حفظ موضوعی قرآن کریم با هدف ترویج حفظ قرآن در سطح استان توزیع شده است.

انتهای پیام/82011/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول