اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

ایجاد انجمن صنفی خبرنگاران خوی به جد دنبال شود

فرماندار شهرستان خوی بر ایجاد و راه‌اندازی انجمن صنفی خبرنگاران خوی تاکید کرد.

ایجاد انجمن صنفی خبرنگاران خوی به جد دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، غلامحسین عماری صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که با حضور خبرنگاران شهرستان خوی و معاون سیاسی و معاون برنامه‌ریزی فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهادت محمود صارمی، اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه گوش و چشم بینای جامعه هستند.

عماری تلاش‌های مسئولین را روبه رشد ارزیابی کرد و افزود: مسئولان نظام در طول تاریخ بعد از انقلاب همواره در راستای پیشرفت و توسعه کشور تلاش کرده‌اند و خبرنگاران برای پوشش خبری و اطلاع رسانی این امر تلاش‌های وافری کرده‌اند.

معاون استاندار آذربایجان غربی با یادآوری سخنان رهبر در خصوص وظیفه اصحاب مطبوعات، ادامه داد: مقام معظم رهبری نسبت به امر خطیر رسانه‌ها فرموده‌اند « مطبوعات سه وظیفه مهم دارند که شامل نقد و نظارت مسئولان ، اطلاع رسانی صادقانه و شفاف و تبادل افکار در جامعه است » بایستی این منویات رهبری مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد.

عماری لزوم مرتفع شدن مشکلات خبرنگاران را وظیفه همه مسئولین عنوان کرد و گفت: ایجاد انجمن صنفی خبرنگاران خوی یکی از اموری است که باید به جد پیگیری شود زیرا از این طریق خبرنگاران می‌توانند خواسته‌های صنفی خود را از مسئولان طلب کنند.

انتهای پیام/61001/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول