اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان:

خبرنگاران برای حفظ اقتدار انقلاب در عرصه‌های بین‌المللی تلاش کنند

معاون فرماندار دشتستان گفت: خبرنگاران برای حفظ اقتدار انقلاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی تلاش کنند.

خبرنگاران برای حفظ اقتدار انقلاب در عرصه‌های بین‌المللی تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابراهیم مهتدی شامگاه سه‌شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران دشتستان، اظهار داشت: خبرنگاران در عرصه فرهنگ از اهمیت بالایی برخوردارند و در حقیقت می‌توان ایشان را یکی از ستون‌های خیمه فرهنگ در جوامع انسانی دانست.

معاون فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: بیان مطالبات و دغدغه‌های مردم وظیفه سنگینی است که خبرنگاران و اصحاب رسانه بر عهده دارند و باید با دقت و تلاش در این زمینه گام بردارند.

مهتدی بیان داشت: در عرصه پیروزی انقلاب‌ اسلامی خبرنگاران نقشی فعال داشتند و حتی شاهد نیل آنها به مقام شهادت که بالاترین مقام است، بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: در شرایطی که جهان سلطه و دنیای استکبار با تمام توان برای تخریب انقلاب و نظام اسلامی ما در تلاش هستند، وظیفه خبرنگاران سنگین‌تر و حساس‌تر از هر برهه‌ای است و باید برای تثبیت و حفظ اقتدار انقلاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی تلاش کنند.

این مسئول اذعان داشت: انقلاب اسلامی با سه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی روی کار آمد و شعار آزادی در فعالیت‌های مطبوعات و رسانه‌ها برای همه متبلور و منعکس می‌شود.

معاون سیاسی - اجتماعی فرماندار دشتستان عنوان کرد: آزادی که امروز در ایران اسلامی وجود دارد در هیچ یک از نظام‌های سیاسی جهان وجود ندارد و امروز ما شاهد این موضوع هستیم که خبرنگاران به انتقاد از عملکرد عالی‌ترین مقامات کشور و رئیس‌جمهور می‌پردازند.

مهتدی ابراز داشت: آزادی امروز کشور دستاورد و برکت نظام اسلامی است و در دوران حکومت پهلوی شاهد فضای خفقان بودیم و هیچ آزادی نظر و بیانی در جامعه وجود نداشت؛ امروز باید شاکر نعمت آزادی باشیم و تمام توان خود را در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی به‌کار گیریم.

وی افزود: امنیت و توسعه شهرستان دو موضوع مهم است که مدیریت عالی شهرستان دشتستان به آن توجه دارد و از فعالان رسانه‌ای انتظار داریم با بیان اقدامات صورت گرفته مردم را در جریان خدمات بی‌شمار خادمین ملت قرار دهند.

معاون فرماندار دشتستان اذعان داشت: اصحاب رسانه می‌توانند مطالبات جامعه را پی‌گیری کنند و در این راستا به مسئولان بهترین مشاوره را ارائه دهند.

وی، انتقاد منصفانه را موضوعی اجتناب‌ناپذیر و مثبت عنوان کرد و بیان داشت: انتشار مطالب باید با تجزیه و تحلیل و بصیرت صورت گیرد و همچنین سرعت و امانت‌داری در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول