اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

خبرنگاران نقش مهمی در ارتقای سطح بینش مردم دارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: خبرنگاران نقش مهمی در ارتقای سطح بینش مردم دارند.

خبرنگاران نقش مهمی در ارتقای سطح بینش مردم دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر امشب در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاری شغل مقدسی است که این شغل نقش کلیدی در تبیین موضوعات مختلف در جامعه دارد.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار خبرنگاران در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی اضافه کرد: هیچ قشری همچون خبرنگاران نمی‌تواند در معرفی شاخص‌های استان نقش ایفا کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به برخی از شاخص‌های استان زنجان تصریح کرد: دانشگاه‌ها از جمله شاخص‌های استان هستند که باید به صورت شایسته‌ای به همگان شناسانده شود.

وی در ادامه حرفه خبرنگاری را حرفه‌ای رقابتی عنوان کرد و گفت: نباید زودتر اطلاع‌رسانی کردن جای کیفیت را بگیرد، بلکه باید اطلاعات منتشر شده دقیق و کیفی باشد.

فیروزفر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاریخچه فعالیت دانشگاه آزاد گفت: در سال 1351 آموزش عالی فعالیت خود را در کشور آغاز کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد زنجان نیز در سال 1364 تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: امروز افتخار دانشگاه آزاد این است که نیمی از دانشجویان استان در این مرکز آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به عنوان بزرگترین موسسه سطح عالی استان مطرح است، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده امکانات خوبی در استان گردآوری شده است.

وی با اشاره به وجود بزرگترین مجموعه خدماتی و رفاهی خوابگاهی شمالغرب کشور در دانشگاه آزاد زنجان افزود: پیشرفت‌های حاصل شده توسط دانشگاه آزاد زنجان موجب افتخار استان شده و این مجموعه دانشگاهی را در سطح کشوری مطرح کرده است.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران نشریات و خبرگزاری‌های استان به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.

انتهای پیام/73005/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول