اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

خبرنگاران یاران بی‌منت و مشاوران رایگان مدیران هستند

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: خبرنگاران یاران بی‌منت و مشاوران رایگان مدیران به شمار می‌آیند و همیشه جایگاهی قابل احترام دارند.

خبرنگاران یاران بی‌منت و مشاوران رایگان مدیران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه شورای اسلامی با حضور اعضای شورای سوم و چهارم برگزار شد اظهار کرد: خبرنگاران به صورت رایگان نواقص را پیدا کرده و به مسئولان در باب خبر و گزارش انتقال می‌دهند و این رویه بسیار مبارک و تاثیر‌گذار است.

وی با اشاره به اینکه همیشه جایگاه خبرنگار محترم است، گفت: حضور خبرنگار در جلسات مبارک است و همیشه جایگاهش محترم خواهد بود و به این دلیل جایگاهش را باید همیشه قدر دانست زیرا نقشی مهم و تاثیرگذار در جامعه دارد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران سفیران اصلاح جامعه هستند، افزود: خبرنگاران به نحوی برای اصلاح امور و سامان‌دهی به مشکلات در جامعه می‌کوشند و در این باره هیچ چشم‌داشت مالی و اقتصادی نیز ندارند.

*خبرنگاران در انتقال اخبار دقت کنند

دیگر عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: خبرنگاران زمانی که در حال تنظیم خبر هستند باید بدانند که آبروی مردم به دست آنها و می‌توانند با انتخاب یک کلمه نادرست آبروی مردم را از بین برده و یا مشکلاتی برای کسی ایجاد کنند و به این دلیل خبرنگاران باید حتی در انتخاب کلمات نیز دقت کنند.

حسن دهدار با اشاره به اینکه خبرنگاران باید در این راستا آموزش ببینند، خاطر نشان کرد: خبرنگاران باید آموزش‌های لازم را ببینند زیرا خطا در این راستا باعث بروز مشکلات زیادی می‌شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: در شورای اسلامی دوره سوم تلاش کردیم تا از حضور همه خبرنگاران استفاده کنیم و اصلی‌ترین هدف در این راستا اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف و ایجاد پل‌های ارتباطی بین مردم و شورای اسلامی شهر با حضور خبرنگاران بود.

انتهای پیام/72006/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول