اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت

دیدار مسئولان عنبرآباد با خانواده خبرنگار شهید عمرانی

مسئولان شهرستان عنبرآباد به مناسبت روز خبرنگار با خانواده خبرنگار شهید «اسماعیل عمرانی» که در حادثه دلخراش سقوط هواپیمای c-130 به درجه شهادت نائل شد، دیدار کردند.

دیدار مسئولان عنبرآباد با خانواده خبرنگار شهید عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، فرماندار، امام جمعه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنبرآباد و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان عصر امروز با خانواده خبرنگار شهید «اسماعیل عمرانی» که در حادثه دلخراش سقوط هواپیمای c-130 به درجه شهادت نائل شد، دیدار کردند.

قباد عمرانی، پدر شهید عمرانی در این آیین ضمن تقدیر از مسئولان شهرستان به دلیل ابراز محبت به خانواده شهدا اظهار داشت: خانواده شهدا هیچ توقع خاصی از مسئولان ندارند، چرا که مسئولان به بهترین نحو ممکن در حد توان خود به خانواده شهدا سر زده و دین خود را ادا کردند.

وی با اشاره به برداشت‌های اشتباه برخی از سایت‌ها از صحبت‌هایش مبنی بر توجه مسئولان، عنوان کرد: از زمان تصدی ولی‌محمد مشایخی، فرماندار عنبرآباد مراسم روز خبرنگار برگزار و از خانواده شهید عمرانی به بهترین نحو ممکن تجلیل و قبر مطهر شهید و سایر شهدا گلباران شده است.

عمرانی از خبرنگاران خواست در انعکاس خبرها دقت بیشتری کنند تا دشمنان بدخواه فکر ناصحیح نسبت به ارتباط مسئولان با خانواده شهدا نکنند.

حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی، امام جمعه عنبرآباد نیز ضمن تقدیر از خانواده شهید عمرانی به دلیل تربیت چنین فرزند برومندی گفت: صحبت در مورد شهید و شهادت کار بسیار سختی است، چرا که هر چه از شهدا بگوییم، کم گفته‌ایم.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا در برنامه کاری مسئولان گذاشته شده است، خاطر نشان کرد: شهرستان عنبرآباد 132 شهید تقدیم نظام کرده و وظیفه همه ما است که با خانواده‌ آنها دیدار کنیم.

دشت‌آبادی افزود: دیدار با خانواده شهید توفیق می‌خواهد و امروز خدا این توفیق را به مسئولان عنبرآباد داد که در خدمت خانواده شهید خبرنگار عمرانی باشند و از دعای خیر پدر و مادر این شهید بهره‌مند شوند.

وی در پایان اظهار داشت: شهادت در نظام ما در تمام عرصه‌ها بوده و نشان دهنده این است که شهادت متعلق به گروه خاصی نبوده و در تمام عرصه‌ها شهید تقدیم انقلاب شده است.

انتهای پیام/80005/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول