اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر:

خبرنگاران اصلاح‌کننده امور جاری جامعه هستند

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: خبرنگاران به نحوی اصلاح کنندگان امور جاری جامعه هستند و نباید با آنها از در خصومت در آمد.

خبرنگاران اصلاح‌کننده امور جاری جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان شوشتر اظهار کرد: خبرنگاران برای اصلاح امور بدون چشم‌داشت مالی تلاش می‌کنند و به این دلیل باید زحمات آنها را ارج نهاد و جایگاهشان را گرامی داشت.

وی با اشاره به اینکه انتقاد خبرنگار هر چه باشد پسندیده است، افزود: خبرنگاران در مقام تذکر دهنده و پیشنهاد دهنده هستند و باید از همه انتقادات و پیشنهادات آنها حتی اگر اشتباه باشد استقبال کرد زیرا در صورتی که خبرنگار به مسائل واقف شود و خوراک اطلاعاتی صحیح داشته باشد می‌تواند باعث اصلاح در امور جامعه شود.

سالم‌پور تاکید کرد: مدیران باید خبرنگاران را ارج نهند و از توان آنها برای اطلاع‌رسانی به مردم استفاده کنند و در همه شرایط از حضور آنها در جلسات حمایت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: علامه نائینی در سخنی می‌گوید« حکما را دو چیز از خطا باز می‌دارد یکی معصوم و دیگری مردم» و بر این اساس می‌توان خبرنگاران را نمایندگان مردم دانست و از توان آنها برای کاهش مشکلات در جامعه استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه باید در هر زمانی از حضور خبرنگار استقبال کرد، گفت: باید بکوشیم تا از حضور خبرنگار در جلسات استفاده کنیم و در این راستا نیاز است خبرنگاران برای انعکاس اخبار در همه جلسات حضور داشته باشند.

سالم‌پور گفت: در صورتی که مسئولی خبرنگاران را در جلسات راه ندهد از دو حالت مستثنی نیست یا به قدرت آنها پی نبرده است و یا برای خود و سلامتش علامت سئوالی بزرگ ایجاد می‌کند.

وی افزود: باید انتقاد خبرنگاران را پذیرفت، زیرا به نحوی انتقاد خبرنگار صدای مردم جامعه است و مردم خبرنگاران را از خود می‌دانند و مشکلاتشان را با آنها مطرح می‌کنند.

*شورای سوم درب‌های بسته شورا را برای خبرنگاران باز کرد

وی تاکید کرد: شورای سوم تلاش کرد تا درب‌های بسته شورای شهر را برای حضور مردم و خبرنگاران باز کند و به این دلیل این مهم را از افتخارات خود می‌دانیم.

سالم‌پور خاطر نشان کرد: از شورای چهارم عاجزانه درخواست می‌کنم که شرایط حضور خبرنگاران را در جلسات شورای شهر باز کند و سنت حسنه تجلیل از خبرنگاران را که در دو سال پایانی دوره سوم شورای اسلامی شهر پایه‌گذاری شد ادامه دهد.

انتهای پیام/72006/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول