اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان خبر داد

ارائه خدمات بیمه‌ای به خبرنگاران واجد شرایط دشتستانی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان گفت: هر یک از خبرنگاران فعال در این شهرستان که شرایط سنی و شرایط شمولیت بیمه خبرنگاران را داشته باشند می‌توانند از خدمات بیمه خبرنگاران بهره‌مند شوند.

ارائه خدمات بیمه‌ای به خبرنگاران واجد شرایط دشتستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کرم باقری شامگاه سه‌شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران دشتستان اظهار داشت: خبرنگاری یکی از حرفه‌های اثرگذار در جوامع مختلف انسانی است و نقش تعیین‌کننده ایشان در سیر مسائل اجتماعی غیرقابل انکار و چشم‌پوشی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: خبرنگاران بازوان توانمند مدیران در عرصه اطلاع‌رسانی هستند و به مدیران و مسئولان اجرایی در عرصه اطلاع‌رسانی و بیان عملکرد و خدمات بی‌شمار نظام به اقشار مختلف جامعه کمک شایانی می‌کنند.

باقری بیان داشت: خبرنگاران رسالت خطیری به‌عهده دارند و به‌خاطر اشرافشان به موضوعات مختلف، نقش زیادی در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دهی به افراد جامعه ایفا می‌کنند.

وی اضافه کرد: شهرستان دشتستان به‌عنوان یکی از قطب‌های رسانه‌ای استان شناخته می‌شود و همواره تلاش خود را برای ارائه خدمات کارآمد به این قشر پرتلاش به‌کار گرفته‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: حمایت از رسانه‌ها و خبرنگاران فعال در شهرستان دشتستان از اولویت‌های مسئولان شهرستان است و در سال‌های اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای را در این خصوص شاهد بوده‌ایم.

خبرنگاران به جریان‌های سیاسی وابستگی نداشته باشند/بیمه خبرنگاران دشتستانی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان متذکر شد: آزادی بیان و عقیده یکی از ویژگی‌های بارز خبرنگار مسلمان است و از این رو انتظار می‌رود تمامی خبرنگاران به‌صورت آزاد فعالیت کنند و از ورود به جریان‌های سیاسی و وابستگی به این گروه‌ها سیاسی خودداری کنند.

باقری بیان داشت: اگر خبرنگاران به جریان‌ها و گروه‌های سیاسی وابستگی داشته باشند، نمی‌توانند در مسیر عالی اهداف رسانه‌ای تلاش کنند و وابستگی به گروه‌های سیاسی فعالیت حرفه‌ای خبرنگاران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: بحث بیمه خبرنگاران از موضوعات اساسی است که در سال‌های اخیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان به آن توجه داشته و در این راستا شاهد ارائه خدمات ارزشمند بوده‌ایم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان اظهار داشت: هر یک از خبرنگاران فعال در این شهرستان که شرایط سنی و شرایط شمولیت بیمه خبرنگاران را داشته باشند می‌توانند از خدمات بیمه خبرنگاران بهره‌مند شوند.

باقری عنوان کرد: بیمه خبرنگاران یکی از نمودهای حمایت دولت از این قشر زحمت‌کش و کوشا است و در سال‌های اخیر با تلاش‌های دولت اقدامات ارزشمندی در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول