اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

خبرنگاران از ایجاد تنش بپرهیزند

معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای باید از ایجاد تنش در جامعه خودداری کنند.

خبرنگاران از ایجاد تنش بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عیسی قنبری سه‌شنبه ‌شب در گردهمایی که به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه در فرهنگسرای جوان ارومیه برپا شد، اظهار داشت: آذربایجان غربی از نظر جغرافیایی و فرهنگی از حساسیت خاصی برخوردار است، بنابراین خبرنگاران باید با ظرافت خاصی در این وادی گام بردارند.

وی افزود: آذربایجان غربی یکی از استان‌های مرزی بوده که مرز طولانی با کشورهای جمهوری آذربایجان، عراق و ترکیه دارد، همچنین در این خطه اقوام و پیروان ادیان مختلف زندگی مسالمت‌آمیزی در کنار هم تجربه می‌کنند.

قنبری با تأکید بر اینکه فعالان رسانه‌ای باید عملیاتی کردن منویات رهبری را در سرلوحه امور خود قرار دهند، افزود: ترویج دین و انقلاب، حفظ وحدت و یکپارچگی در نظام اسلامی، خودداری از تضعیف نظام، تقویت فرهنگ عمومی و تلاش برای ارتقای بصیرت مردم همواره از موضوع‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

معاون استاندار آذربایجان غربی به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان نظام با بمباران خبری به دنبال ایجاد گسست بین ملت و دولت هستند، حال آنکه همه یکدل و به پشتوانه رهبری برای آبادانی کشورمان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/61002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول