اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام خمینی استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 960 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از جمع‌آوری 960 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق استان خبر داد.

جمع‌آوری 960 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از طرح‌های اجرا شده طی ماه مبارک رمضان در خانه انفاق استان پرداخت.

وی با اشاره به اینکه طی ماه رمضان در خانه انفاق زنجان 143 حامی در قالب طرح اکرام ایتام کفالت 180 یتیم را قبول کردند، اضافه کرد: مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب این طرح 575 میلیون و 500 هزار ریال است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به جذب 11 حامی در قالب طرح محسنین و واگذاری 11 فرزند، افزود: مبلغ کمک‌ جمع‌آوری شده در قالب این طرح 7 میلیون و 500 هزار ریال است.

وی همچنین با اشاره به جمع‌آوری 27 میلیون و 662 هزار و 500 ریال کمک مردمی در قالب طرح شفا اضافه کرد: طی ماه رمضان در قالب این طرح 17 حامی در خانه انفاق جذب شده است.

حسنلو در ادامه به جذب یک حامی در قالب طرح کوثر اشاره کرد و گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب این طرح 592 هزار و 250 ریال است.

وی با اشاره به اجرای طرح یاسین و قبول کفالت سه فرزند توسط سه حامی تصریح کرد: مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب این طرح طی ماه رمضان یک میلیون و 200 هزار ریال است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان افزود: ماه رمضان امسال در قالب این طرح 25 مورد مراجعه به خانه انفاق صورت گرفته و 37 میلیون و 402 هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

وی همچنین به اجرای طرح اطعام و افطار نیازمندان اشاره کرد و افزود: امسال در ماه رمضان 62 مورد مراجعه در قالب این طرح به خانه انفاق زنجان صورت گرفته و 53 میلیون و 315 هزار و 500 ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

حسنلو در ادامه جمع‌آوری 386 هزار و 650 ریال کمک مردمی در قالب طرح رضوان با یک مورد مراجعه و همچنین توزیع 57 سبد کالایی به مبلغ 96 میلیون ریال را از دیگر اقدامات انجام شده توسط امدادگران خانه انفاق برشمرد و ادامه داد: ماه رمضان امسال در این مرکز نیکوکاری 16 میلیون و 449 هزار و 500 ریال فطریه عام جمع‌آوری شده است.

وی در ادامه به جمع‌آوری یک میلیون و 500 هزار ریال فطریه سادات در خانه انفاق اشاره کرد و گفت: مبلغ کفاره‌های تحویل داده شده به این مرکز نیکوکاری 3 میلیون و 849 هزار ریال است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین به انجام 80 مورد بازدید در قالب طرح مفتاح‌الجنه و کمک 125 میلیون ریالی خیرین و مسئولان در این طرح اشاره کرد و افزود: همچنین ماه رمضان امسال در قالب سایر طرح‌های اجرایی 12 میلیون و 542 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

وی در پایان با اشاره به رشد 30 درصدی کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان طی ماه رمضان امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تصریح کرد: در مجموع طی مدت مذکور 959 میلیون و 295 هزار و 700 ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری و در راستای برطرف کردن نیازهای خانواده‌های مددجو هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول