اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه آزاد زنجان صورت گرفته است

رتبه نخست کشوری دانشگاه آزاد زنجان در 3 رشته ورزشی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: تیم‌های شنا، دوچرخه‎سواری و شمشیر‌بازی دانشگاه آزاد زنجان رتبه نخست منطقه و کشور را به خود اختصاص داده است.

رتبه نخست کشوری دانشگاه آزاد زنجان در 3 رشته ورزشی

علیرضا فیروزفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به موفقیت کوهنوردان زنجانی اشاره کرد و اظهار داشت: حسن نجاریان و معین اصفهانیان از ورزشکاران استان زنجان موفق به فتح قله «خان‌تنگری» در کشور قرقیزستان شدند.

وی با اشاره به اینکه معین اصفهانیان از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد زنجان است، تصریح کرد: این کوهنورد با صعود به قله خان‌تنگری برای کشورمان و دانشگاه آزاد افتخارآفرینی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اضافه کرد: دانشگاه آزاد برای فتح این قله؛ معین اصفهانیان را در حد توانایی خود حمایت مالی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد هر روز پیگیر اخبار این کوهنورد بود، گفت: فتح قله خان‌تنگری جزو یکی از مهم‌ترین صعودهای معین اصفهانیان محسوب می‌شود.

فیروزفر با بیان اینکه هم‎اکنون دانشگاه آزاد زنجان رتبه خوبی در سطح ورزش کشورمان دارد، اظهار کرد: مطرح‌ترین تیم‌های لیگ‌ها به دانشجویان دانشگاه آزاد اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد با فعالیت‌های گسترده خود توانسته ورزشکاران را به سمت خود جذب کند، گفت: تیم‌های شنا، دوچرخه‎سواری و شمشیربازی دانشگاه آزاد زنجان رتبه نخست منطقه و کشورمان را به خود اختصاص داده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ادامه داد: همچنین دانشگاه آزاد زنجان ورزشکاران خوبی در رشته کشتی و بسکتبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه ورزش به عنوان یک نیاز مهم برای همه مردم محسوب می‌شود، افزود: دانشجویان می‌توانند در کنار تحصیل، رشته ورزشی مورد علاقه خود را دنبال کنند.

فیروز‌فر ادامه داد: اگر دانشجویان زمانی را به ورزش اختصاص دهند بازدهی آن در تحصیل بیشتر شده و باعث افزایش ضریب هوشی آنها می‌شود.

وی تصریح کرد: قطعاً ورزش به عنوان یک بازدارنده برای دانشجویان از بسیاری از مسائل و آفات محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به رشته‌های تربیت بدنی موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان اشاره کرد و افزود: هم‎اکنون دانشجویان این دانشگاه در مقطع کاردانی و کارشناسی رشته تربیت بدنی تحصیل می‌کنند.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد زنجان برای راه‎اندازی مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی نیز اقداماتی را انجام داده است.

انتهای پیام/73008/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول