اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

ورزش زنجان سال خوبی را آغاز کرده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به موفقیت‌های کسب شده برای ورزش استان زنجان از آغاز سال‌جاری گفت: ورزش زنجان سال خوبی را آغاز کرده است.

ورزش زنجان سال خوبی را آغاز کرده است

ایرج رحمانی ظهر امروز در حاشیه استقبال از اعضای زنجانی تیم ملی ووشوی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به موفقیت‌های ورزش کشور و به تبع آن استان، اظهار داشت: ورزشکاران زنجانی موفقیت‌های قابل توجهی را کسب کرده است.

وی به صعود دو کوهنورد زنجانی به یکی از قلل سخت دنیا طی هفته گذشته اشاره و تصریح کرد: این صعود یکی از صعودهای موفق محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به اعزام سه ورزشکار ووشوکار به مسابقات بین‌المللی اشاره و اضافه کرد: محسن محمد سیفی یکی از ستاره‌های جهان در رشته ووشو در مسابقات کلمبیا موفق به تکرار مدال طلای خود شده است.

وی با بیان اینکه زنجان دو مربی و و دو ورزشکار به همراه تیم ملی ووشوی جوانان به فیلیپین اعزام کرده بود، گفت: افشین سلیمی و امیرحسین سلطانی دو ووشوکار همراه تیم ملی جوانان بودند که رامین موحدنیا و منصور نوروزی هم به عنوان سرمربی و مربی این تیم را همراهی می‌کردند.

رحمانی به موفقیت‌های ورزش استان زنجان از آغاز سال‌جاری تاکنون اشاره کرد و افزود: با وجود همه مشکلات و محدودیت‌های مالی برنامه‌های ورزش استان عملیاتی شده و موفقیت‌هایی هم کسب شده است.

وی به برگزاری مسابقات ورزشی دانشگاه پیام‌نور در زنجان اشاره کرد و افزود: این مسابقات از دو روز دیگر در زنجان آغاز می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اضافه کرد: المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور زنجان با حضور بیش از یک‌هزار ورزشکار در زنجان برگزار می‌شود.

وی تعداد رشته‌های ورزشی المپیاد ورزشی دانشگاه‌های پیام‌نور را در زنجان 10 رشته ورزشی اعلام کرد و گفت: زنجان با بسیج همه امکانات ورزشی و دانشگاهی خود به برگزاری این جشنواره کمک می‌کند.

انتهای پیام/73004/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول