اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل ارتقای مسائل فنی و تکنیکی صورت می‌گیرد

حضور مربی زنجانی در اردوی برترین‌های تکواندوی آسیا

مربی منتخب زنجانی در اردوی مشترک برترین‌های تکواندو نوجوانان آسیا به همراه دو ورزشکار برتر کشورمان شرکت کرد.

حضور مربی زنجانی در اردوی برترین‌های تکواندوی آسیا

محمد علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اردوی مشترک برترین‌های تکواندو آسیا در رده سنی نوجوانان در شهر بانکوک تایلند زیر نظر شورای المپیک آسیا و فدراسیون جهانی تکواندو برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این اردو نمایندگان 30 کشور شرکت داشتند که از ایران بنده به عنوان مربی تیم ملی به همراه کیمیا علیزاده از کرج و محمد اصلانی از قزوین حضور داشتم.

مربی تیم ملی تکواندو یادآور شد: هدف از برگزاری این اردو ارتقای مسائل فنی و تکنیکی ورزشکاران مختلف کشورها بود تا در سال آینده مسابقات انتخابی المپیک نوجوانان از سطح بالایی برخوردار باشد.

علوی با اشاره به اینکه ایران و کره 2 کشور قدرتمند آسیایی در تکواندو هستند، تصریح کرد: در این اردو قهرمانان المپیک و جهان در رده سنی بزرگسالان حضور داشتند که تکواندو کاران نوجوان زیر نظر آنان تمرینات خود را انجام می‌دادند و با تکنیک‌ها و فنون مختلف آشنا می‌شدند.

این فعال ورزشی گفت: این اردو از چهار مرداد آغاز شده بود که پس از 17 روز تمرین در اردوی مشترک برترین‌های آسیا دیروز به کشور بازگشتیم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این تمرینات، کلاس‌هایی با موضوع دوپینگ، المپیک و ارزش‌های آن از جمله دوستی میان ملت‌ها زیر نظر «وادا» و شورای المپیک برگزار شد.

انتهای پیام/2308/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول