اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در اجرای اصل 44 قانون اساسی مصمم است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: اجرای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری وظایف تصدی‌گری دولت به بخش خصوصی به شدت توسط سازمان دنبال می‌شود.

جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در اجرای اصل 44 قانون اساسی مصمم است

اسماعیل کریم زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به وظایف سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، اظهار داشت: صدور حواله‌های کود، سم و سوخت کشاورزی، نظارت بر باغات و مزارع و ... از جمله خدمات ارائه شده توسط سازمان جهاد کشاورزی استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به واگذاری ارائه خدمات مذکور به شرکت‌های نظام مهندسی کشاورزی، تصریح کرد: اجرای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری وظایف تصدی‌گری دولت به بخش خصوصی به شدت توسط سازمان دنبال می‌شود.

کریم‌زاده بر لزوم تقویت نظارت و برنامه‌ریزی در آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در این زمینه پیش‌قدم بوده و اقدامات موثری انجام داده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: با صدور مجوز ارائه خدمات عمومی به اداره مخابرات و پست آذربایجان غربی به زودی امکان ثبت نام سوخت کشاورزی در دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی استان فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: 10 شرکت تعاونی روستایی و 10 شرکت خدمات فنی و مشاوره‌ای برای ارائه خدمات در پهنه‌های کشاورزی آذربایجان غربی در نظر گرفته شده‌اند.

کریم‌زاده با بیان اینکه تاکنون امکان ارائه 24 خدمت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در دفاتر پیش خوان دولت فراهم شده است، خاطرنشان کرد: صدور موافقت اصولی پروانه‌های تأسیس و صدور مجوز برای گلخانه‌ها از جمله آن‌ها است.

انتهای پیام/61010/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول