اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد

همکاری جهاد کشاورزی مازندران با سازمان بسیج سازندگی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از برگزاری جلسه مشترک سازمان جهاد کشاورزی و سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های کشاورزی خبر داد.

همکاری جهاد کشاورزی مازندران با سازمان بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، رضا عظیمی از برگزاری جلسه مشترک سازمان جهاد کشاورزی و سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های کشاورزی خبر داد.

وی اظهار داشت: این همکاری مشترک می‌تواند زمینه‌ساز تأمین و حفظ امنیت غذایی کشور و نیل به اقتصاد مقاومتی بوده و نیز اشتغال فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی را در پی داشته باشد.

این مسئول افزود: در این برهه سپاه به کمک بخش تولید کشاورزی آمده است تا به عنوان یک بازوی حمایتی برای تولید کشاورزی عمل کند و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی مازندران پروژه‌های فنی و تخصصی بخش کشاورزی را اجرایی کند.

عظیمی در ادامه با بیان اینکه می‌توان با تلفیق ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش کشاورزی و بسیج سازندگی، تولیدات کشاورزی استان را بهبود کمی و کیفی داد، گفت: طرح‌های کوچک زمینه‌ساز تولیدات بزرگ هستند و استان مازندران با وجود کشاورزی خرده مالکی در تولید 14 محصول استراتژیک و 25 شاخص کشاورزی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان در تأمین و پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح‌های کشاورزی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی جز با همکاری سازمان جهاد کشاورزی به انجام نمی‌رسد.

عبدالسعید رنجبر‌باور، مهارت، سرمایه و تضمین خرید محصولات کشاورزی تولیدی را چهارگام مهم و اساسی در رسیدن به اشتغال و تولید پایدار عنوان داشت و افزود: مبلغ 400 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های کشاورزی از قبیل پرورش ماکیان، پرورش قارچ، تولید ورمی کمپوست و پرورش ماهیان سردآبی و گرمابی در استان مازندران در نظر گرفته شده که تاکنون بالغ بر 13 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌ها تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/2296/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول